#YetizBlog o internecie, reklamie i marketingu

Myślołap Yetizu

TikTok to najszybciej rozwijająca się platforma społecznościowa, którą do tej pory kojarzyliśmy z niekończącego się strumienia krótkich nagrań wideo. Ma już ponad 800 mln aktywnych użytkowników, głównie z młodszych grup wiekowych ( 41% z nich należy do grupy 16 – 24 lata), dzielą się tam różnego rodzaju krótkimi filmikami i…
Czytaj dalej
Popularność serwisu YouTube sprawiła, że jest powszechnie wykorzystywany w różnych celach. Oglądanie filmów na platformie, mimo że jest dominujące, to wcale nie prowadzi aż tak mocno nad słuchaniem muzyki, czy podcastów. Wielu użytkowników konsumuje treści na YouTube bez aktywnego spędzania czas u przed ekranem i z uwagi na to, serwis…
Czytaj dalej
Social media oparte o zdjęcia. Podstawowe informacje. W ramach Przewodnika Po Social Media w Polsce dla IAB nasza koleżanka z zespołu miała przyjemność współtworzyć bardzo szczegółową analizę portali, które opierają się na zdjęciach. Mowa o najpopularniejszym lnstagramie oraz jego rówieśniku – Pintereście, oba te portale są na rynku już od…
Czytaj dalej
Niedawno Facebook ogłosił wypuszczenie nowej funkcjonalności na swojej platformie społecznościowej — Facebook Shops. Usługa na razie dostępna będzie jedynie w USA, ale z czasem ma się pojawić w pozostałych krajach, w których działa Facebook. Na czym polega nowość we wprowadzonym rozwiązaniu? Czym różni się od obecnego już od paru lat…
Czytaj dalej
Zostanie specjalistą z danej dziedziny wielu osobom kojarzy się z dobrą pozycją zawodową, sporym natłokiem zadań oraz dobrymi zarobkami. Status eksperta znajduje się jeszcze wyżej i oznacza najwyższe osiągnięcia w danej dziedzinie. W dobie internetu i samozwańczych ekspertów to słowo straciło nieco na swoim znaczeniu, ale wcale nie oznacza to,…
Czytaj dalej
Praca z domu, która dla wielu osób wydawała się pracą marzeń, stała się w ostatnich tygodniach codziennością dla bardzo licznego grona pracujących. Ma to niewątpliwie wiele zalet np. oszczędność czasu, który możemy przeznaczyć na dłuższy sen, zamiast stanie w korku podczas dojazdu do pracy. Pracujemy też w środowisku, które możemy…
Czytaj dalej
Edukacja na odległość staje się ostatnio coraz popularniejszym zjawiskiem. Popularność platform e-learningowych rosła w ostatnich latach, na rynku pojawiło się ich całkiem sporo, a w ich ofercie można znaleźć ogromne zasoby wiedzy. Kursy online, szkolenia z materiałami wideo, dostępne od ręki, 24 godziny na dobę, dostępne za nieduża opłatą dla…
Czytaj dalej
Poradnik E-commerce to najnowszy materiał przygotowany przez jedną z grup roboczych IAB Polska. Publikacja pozwala na uporządkowanie wiedzy z zakresu e-commerce, utrwalenie bazowych pojęć, a także przedstawia najpopularniejsze tendencje na przykładach interesujących case studies. Dołożyliśmy do tego tak zwane trzy grosze 😊 Maciej Ilczyszyn, nasz Head of Performance, przedstawił w poradniku…
Czytaj dalej
Digital commerce (d-commerce) uznaje się za wyższą formę e-commerce. Jako, że skupia się on na sprzedaży produktów, które dostarcza się online (SaaS, wiedza, dokumenty i wszystko co można dostarczyć bezpośrednio przez sieć) w większości wypadków doświadczenie klienta zaczyna i kończy się na interakcji z oprogramowaniem bez kontaktu bezpośredniego z człowiekiem,…
Czytaj dalej
Potrzebna Ci agencja reklamowa czy  agencja marketingowa? Żadna różnica? Zaraz, zaraz, odzywała się jeszcze do mnie agencja social mediowa, a znajomy polecał agencję SEMową. A Ty chciałeś „tylko” rozwinąć swój biznes. Poszukiwania odpowiedzi na pytanie: „Kto pomoże mi skalować biznes i zwiększać dochody?” zacznijmy od definicji. Jeśli opuściłeś ten wykład…
Czytaj dalej