Strategy Specialist
Ciekawi Cię, dlaczego jedne marki przyciągają uwagę, a inne znikają w tłumie? Jeśli umiesz łączyć fakty w spójną opowieść i lubisz szukać odpowiedzi tam, gdzie inni widzą tylko dane – sprawdź naszą rekrutację na stanowisko stratega.

Twój zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie analiz konkurencji (marki, wartości, pozycjonowanie, komunikacja) oraz analiz rynkowych i konsumenckich,
- poszukiwanie insightów konsumenckich oraz wykorzystywanie narzędzi analitycznych do zbierania danych,
- tworzenie hipotez i rekomendacji strategicznych na podstawie przeprowadzonych analiz,
- Współpraca przy budowaniu koncepcji komunikacji: analiza desk research, warsztaty z klientem, udział w planowaniu komunikacji,
- konsultowanie wyboru kanałów komunikacji i działań marketingowych w oparciu o budżet i możliwości mediowe,
- współpraca z zespołem kreatywnym (wydobywanie konceptów kreatywnych i ubieranie ich w dokumenty strategiczne),
- współpraca z zespołem performance marketingu w zakresie doboru kanałów i strategii dotarcia,
wsparcie w analizie potrzeb klientów i identyfikacji obszarów wymagających uwagi, - tworzenie raportów i prezentacji w Canvie, z dbałością o estetykę, staranność i poprawność językową,
- samodzielne planowanie i priorytetyzacja pracy w dynamicznym środowisku projektowym,
- inicjowanie i koordynowanie współpracy z innymi działami w celu realizacji strategii.
Nasze wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze strategii marketingowej lub analizy rynkowej,
- umiejętność samodzielnego prowadzenia analiz konkurencji, rynku i konsumentów,
- znajomość narzędzi analitycznych: SentiOne, SimilarWeb, SEMrush, Statista, narzędzi do analizy social mediów, Hotjar, CUX,
- podstawowa znajomość systemów reklamowych: Google Ads, Programmatic, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads – na poziomie strategicznym (nie operacyjnym),
- umiejętność przekładania danych na hipotezy i rekomendacje strategiczne,
- znajomość kluczowych kanałów komunikacji online i umiejętność ich dopasowania do strategii,
- umiejętność organizacji pracy i priorytetyzacji w dynamicznym środowisku, a także pracy z zespołem kreatywnym i performance marketingowym,
- doświadczenie w pracy z klientami (analiza potrzeb, udział w spotkaniach),
- bardzo dobra znajomość języka polskiego – dbałość o jakość prezentacji i dokumentacji,
- samodzielność w prowadzeniu projektów oraz umiejętność proponowania rozwiązań i priorytetyzacji działań,
- proaktywna postawa i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane.
Mile widziane:
- znajomość popularnych koncepcji strategicznych, np. Al Ries, Jack Trout, Byron Sharp,
- doświadczenie w pracy z warsztatami strategicznymi (choć nie wymagamy samodzielnego prowadzenia warsztatów),
- umiejętności copywriterskie – pomocne przy koncepcjach kreatywnych.
Co oferujemy?
- dodatkową premię przyznawaną na jasnych zasadach, uzależnioną od Twoich wyników pracy
- dofinansowanie karty Multisport i ubezpieczenia Polmed,
- realną możliwość stałego rozwoju zawodowego (w tym indywidualny budżet szkoleniowy) i zdobywanie branżowych certyfikatów,
- pracę ze znanymi markami oraz udział w różnorodnych projektach digitalowych, zarówno z obszaru B2B, jak i B2C,
- wygodne biuro w centrum Gdańska (na terenie Stoczni Cesarskiej) z nieformalną atmosferą
- pracę w ambitnym, zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą,
- hybrydowy model pracy, łączący najlepsze cechy obu światów.
Przyślij swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chciał(a)byś z nami pracować na adres rekrutacja@yetiz.pl.
Wybrane osoby poprosimy o zdalne wykonanie zadania przed zaproszeniem na rozmowę w naszym biurze.
