Strategy Specialist

Ciekawi Cię, dlaczego jedne marki przyciągają uwagę, a inne znikają w tłumie? Jeśli umiesz łączyć fakty w spójną opowieść i lubisz szukać odpowiedzi tam, gdzie inni widzą tylko dane – sprawdź naszą rekrutację na stanowisko stratega.

Twój zakres obowiązków:

  • samodzielne prowadzenie analiz konkurencji (marki, wartości, pozycjonowanie, komunikacja) oraz analiz rynkowych i konsumenckich,
  • poszukiwanie insightów konsumenckich oraz wykorzystywanie narzędzi analitycznych do zbierania danych,
  • tworzenie hipotez i rekomendacji strategicznych na podstawie przeprowadzonych analiz,
  • Współpraca przy budowaniu koncepcji komunikacji: analiza desk research, warsztaty z klientem, udział w planowaniu komunikacji,
  • konsultowanie wyboru kanałów komunikacji i działań marketingowych w oparciu o budżet i możliwości mediowe,
  • współpraca z zespołem kreatywnym (wydobywanie konceptów kreatywnych i ubieranie ich w dokumenty strategiczne),
  • współpraca z zespołem performance marketingu w zakresie doboru kanałów i strategii dotarcia,
    wsparcie w analizie potrzeb klientów i identyfikacji obszarów wymagających uwagi,
  • tworzenie raportów i prezentacji w Canvie, z dbałością o estetykę, staranność i poprawność językową,
  • samodzielne planowanie i priorytetyzacja pracy w dynamicznym środowisku projektowym,
  • inicjowanie i koordynowanie współpracy z innymi działami w celu realizacji strategii.

Nasze wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze strategii marketingowej lub analizy rynkowej,
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia analiz konkurencji, rynku i konsumentów,
  • znajomość narzędzi analitycznych: SentiOne, SimilarWeb, SEMrush, Statista, narzędzi do analizy social mediów, Hotjar, CUX,
  • podstawowa znajomość systemów reklamowych: Google Ads, Programmatic, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads – na poziomie strategicznym (nie operacyjnym),
  • umiejętność przekładania danych na hipotezy i rekomendacje strategiczne,
  • znajomość kluczowych kanałów komunikacji online i umiejętność ich dopasowania do strategii,
  • umiejętność organizacji pracy i priorytetyzacji w dynamicznym środowisku, a także pracy z zespołem kreatywnym i performance marketingowym,
  • doświadczenie w pracy z klientami (analiza potrzeb, udział w spotkaniach),
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego – dbałość o jakość prezentacji i dokumentacji,
  • samodzielność w prowadzeniu projektów oraz umiejętność proponowania rozwiązań i priorytetyzacji działań,
  • proaktywna postawa i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane.

Mile widziane:

  • znajomość popularnych koncepcji strategicznych, np. Al Ries, Jack Trout, Byron Sharp,
  • doświadczenie w pracy z warsztatami strategicznymi (choć nie wymagamy samodzielnego prowadzenia warsztatów),
  • umiejętności copywriterskie – pomocne przy koncepcjach kreatywnych.

Co oferujemy?

  • dodatkową premię przyznawaną na jasnych zasadach, uzależnioną od Twoich wyników pracy
  • dofinansowanie karty Multisport i ubezpieczenia Polmed,
  • realną możliwość stałego rozwoju zawodowego (w tym indywidualny budżet szkoleniowy) i zdobywanie branżowych certyfikatów,
  • pracę ze znanymi markami oraz udział w różnorodnych projektach digitalowych, zarówno z obszaru B2B, jak i B2C,
  • wygodne biuro w centrum Gdańska (na terenie Stoczni Cesarskiej) z nieformalną atmosferą
  • pracę w ambitnym, zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą,
  • hybrydowy model pracy, łączący najlepsze cechy obu światów.

 

Aplikuj

Przyślij swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chciał(a)byś z nami pracować na adres rekrutacja@yetiz.pl.

Wybrane osoby poprosimy o zdalne wykonanie zadania przed zaproszeniem na rozmowę w naszym biurze.

    Zobacz inne rekrutacje