Marketing automation

Zmieniamy firmy dzięki automatyzacji marketingu – od wdrożenia po pełne prowadzenie działań

Kiedy potrzebujesz marketing automation?

Twoja firma zyskuje dużą liczbę potencjalnych klientów, a ręczna obsługa staje się niemożliwa

chcesz budować markę opartą na wartościach, aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku

wprowadzasz innowacyjny produkt/usługę wymagającą edukacji

Twoje produkty lub usługi są przeznaczone dla różnych grup klientów i każda z nich wymaga dedykowanej komunikacji

oferujesz świetny produkt lub usługę, a mimo tego, użytkownicy nie dokonują zakupów

nie chcesz konkurować wyłącznie ceną, ale chcesz dostarczyć wartość klientom poprzez spójną komunikację na różnych platformach

planujesz wejście na nowy rynek lub segment i zależy Ci na dostosowaniu działań bez konieczności znacznego zwiększania zasobów

działasz na konkurencyjnym rynku i musisz stale dostosowywać swoją strategię

W jakich obszarch możemy Cię wesprzeć?

segmentacja odbiorców i analiza zachowań klientów

B2B lead nurturing

personalizacja komunikacji

automatyzacja kampanii mailingowych

e-mail marketing

kampanie omnichannel

optymalizacja konwersji

pomiary i analizy danych

scoring i kwalifikacja leadów

Jakie narzędzia wykorzystujemy w pracy?

ZADAJ PYTANIE EKSPERTOWI

Michał Kosałka

Marketing Automation Team Leader

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych dla małych i średnich firm. Specjalizuje się w automatyzacji procesów marketingowych i sprzedażowych oraz tworzeniu i analizowaniu kampanii marketingowych online i offline.

Marketing automation na blogu

Powiązane tematy