Strategia marki i komunikacji

Pracujemy z markami strategicznie, na każdym etapie ich rozwoju – od stworzenia nowego brandu, przez rebranding, aż po wejście na nowe rynki.

Kiedy strategia jest Ci potrzebna?

funkcjonujesz na bardzo konkurencyjnym rynku

chcesz wprowadzić nowy produkt lub usługę

wiesz, że masz dobry produkt, ale mimo tego, marka się nie rozwija

planujesz wejście na nowy rynek lub do nowego segmentu

zamierzasz budować silną markę, a nie tworzyć tylko plaformę sprzedażową

uważasz, że rynek nie rozumie lub nie docenia tego, co oferujesz

nie chcesz brać udziału w wojnie cenowej z konkurencją

brakuje Ci pomysłów na kreatywną i spójną komunikację

W jakich obszarach możemy Cię wesprzeć?

analizy konkurencji, badania rynku i badania zachowań konsumenckich

strategia marki, pozycjonowanie marki na rynku oraz strategia komunikacji

koncepcje komunikacji oraz koncepty kreatywne do działań wizerunkowych

plan strategicznego wprowadzenia nowych marek, produktów lub usług

wdrażanie strategii w organizacji oraz ewaluacja działań strategicznych

consulting strategiczny dopasowany do Ciebie

Jakie narzędzia wykorzystujemy w pracy?

ZADAJ PYTANIE EKSPERTCE

Katarzyna Stasiewicz

Head of Strategy & Brand Manager

Autorka strategii marek oraz strategii komunikacji. Na co dzień odpowiedzialna za komunikację brandów w kanałach cyfrowych, włączając w to działania planistyczne w zakresie rozwoju marki. Koordynatorka wewnętrznych działań marketingowych agencji. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i polskiego reportażu.

Strategia marki i komunikacji na blogu

Powiązane tematy