Świeżo upieczeni użytkownicy GA4 często narzekają na „zbyt ubogi panel raportowy” względem GA3. Czy nie dostrzegają jednak niesamowitego potencjału, jaki drzemie w GA4? W nowej usłudze możesz edytować istniejące raporty, dodawać nowe, a nawet tworzyć bardziej skomplikowane analizy. Sprawdź: a) jak to zrobić, b) na co zwrócić szczególną uwagę w pracy z GA4 i c) jakie korzyści dla Twojego biznesu płyną z analizy takich danych.
Czy o sukcesie Twojego e-commerce naprawdę świadczy dobry User Experience? W dużej mierze tak! Jakość doświadczeń użytkownika wpływa na wzrost konwersji w sklepie, a bezproblemowy, intuicyjny proces zakupowy to jeden z czynników budujących lojalność klientów.
Czy wiesz, że dobra lista wykluczeń w Google Ads może ochronić Twój budżet i wizerunek marki? Dzięki jej zastosowaniu Twoje reklamy są widoczne dla odpowiedniego odbiorcy, czyli sprowadzasz bardziej kaloryczny ruch, z większym prawdopodobieństwem konwersji. Używanie list wykluczeń w kampaniach Google Ads jest jedną z naszych dobrych praktyk w zarządzaniu kampaniami. Sprawdź, na co zwracamy uwagę!
Minęło już kilka tygodni odkąd Universal Analytics (GA3) przestał procesować nowe dane, a jego dotychczasowi entuzjaści musieli przejść na nową wersję usługi lub poszukać alternatywy. W dzisiejszym artykule rozwiewamy najczęstsze wątpliwości, z którymi zgłaszają się do nas klienci przy okazji audytów GA4 (Google Analytics 4). Sprawdź, czy któryś z case’ów dotyczy również Ciebie!
Osoby w wieku 50+ stają się aktywnymi użytkownikami internetu i coraz odważniej robią zakupy online. Dlaczego jest ich w sieci coraz więcej? Czemu nie powinno się ich lekceważyć i dlaczego coraz więcej kampanii powinno mieć na uwadze pokolenie 50+? Zapraszam do świata, w którym umowna „jesień” życia zawodowego to dopiero początek życia w sieci!
Tworząc usługę Google Analytics 4, warto zajrzeć we wszystkie możliwe zakamarki panelu. Znajdziesz tam kilka ustawień, o które należy zadbać ze szczególną troską. Są one odpowiedzialne za sposób gromadzenia danych, okres ich przechowywania i tożsamość raportowania. Pozostawienie tych opcji w stanie domyślnej konfiguracji może oznaczać zbyt krótki dostęp do danych lub zmarnowany potencjał ich pozyskania. Sprawdź, na co zwrócić uwagę!
Nieograniczony dostęp do produktów i usług oraz wszechobecna możliwość zakupu w dowolnym momencie (anywhere commerce, a-commerce) powoduje, że na rynku utrzymują się tylko ci gracze, którzy potrafią dostosować się do zmieniających się realiów. Z roku na rok obserwujemy wzrost liczby e-commerce’ów, widzimy też, jak wiele z nich znika. W świecie pełnym konkurencji i szybkich zmian, powracalność klientów oraz budowanie lojalności stają się kluczowymi elementami sukcesu.
Dlaczego lojalność jest tak ważna i jakie strategie i praktyki pomogą w zbudowaniu silnej bazy powracających klientów?
Użytkownicy nie kupują? Nie wypełniają formularza, nie subskrybują Twojego newslettera, a może nie czytają bloga? Sprawdź CRO! Conversion Rate Optimization to proces optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia liczby konwersji. Sprawdź, jak to zrobić!