#YetizBlog o internecie, reklamie i marketingu

Myślołap Yetizu

Marketing Automation to świetny sposób na zwiększenie efektywności już działającego sklepu internetowego. W poniższym artykule zaprezentujemy 8 praktycznych zastosowań tego kanału komunikacji i pozyskiwania ruchu. Implementacja i konfiguracja automatyzacji marketingu na początku bywa skomplikowana i czasochłonna, jednak korzyści z niej płynące są warte dodatkowego wysiłku. Warto pamiętać, że aby Marketing…
Czytaj dalej
Social commerce to rosnący trend sprzedażowy, który ma miejsce w mediach społecznościowych. Korzystając z social mediów i powiązanych z nimi komunikatorów, prezentujemy ofertę produktową grupie docelowej. W odróżnieniu od klasycznych kampanii reklamowych nastawionych na ściąganie ruchu na zewnętrzną stronę sklepu w celu realizacji zakupu, tu mamy do czynienia z domykaniem…
Czytaj dalej

Niedawna awaria aplikacji Messenger i Instagram wywołała poruszenie wśród tysięcy użytkowników w wielu krajach, także w Polsce. I chociaż problemy zniknęły po kilku godzinach, okazało się, że jest to dopiero początek zmian jakie czekają europejskich użytkowników.

Czytaj dalej

Za nami największe święta zakupowe w roku, czyli Black Friday i następujący po nim gorący okres zakupów świątecznych. Z tej okazji zewsząd o naszą uwagę walczyły banery z informacjami o promocjach, przecenach i innych super okazjach na prezenty. W całym tym wachlarzu wykorzystanych technik marketingowo-sprzedażowych, przyjrzyjmy się bliżej tym, które swą subtelnością na tle pozostałych, realnie podnoszą wartość koszyka. Właściwie opakowane zwiększają sprzedaż, a klient nie ma poczucia bycia naciąganym. Co to jest Cross selling i up-selling?

Czytaj dalej
Rozwój mediów społecznościowych zmienia wiele aspektów codziennego życia. Zmienił także sposób, w jaki dokonujemy zakupów. Wraz z rosnącym rynkiem e-commerce, z czasem zaczął z niego wyrastać social commerce, który funkcjonuje w obszarze portali social mediowych. Czym dokładnie jest i jaka jest jego specyfika? Nie czekamy — działamy Tak w skrócie…
Czytaj dalej
TikTok to najszybciej rozwijająca się platforma społecznościowa, którą do tej pory kojarzyliśmy z niekończącego się strumienia krótkich nagrań wideo. Ma już ponad 800 mln aktywnych użytkowników, głównie z młodszych grup wiekowych ( 41% z nich należy do grupy 16 – 24 lata), dzielą się tam różnego rodzaju krótkimi filmikami i…
Czytaj dalej
Popularność serwisu YouTube sprawiła, że jest powszechnie wykorzystywany w różnych celach. Oglądanie filmów na platformie, mimo że jest dominujące, to wcale nie prowadzi aż tak mocno nad słuchaniem muzyki, czy podcastów. Wielu użytkowników konsumuje treści na YouTube bez aktywnego spędzania czas u przed ekranem i z uwagi na to, serwis…
Czytaj dalej
Social media oparte o zdjęcia. Podstawowe informacje. W ramach Przewodnika Po Social Media w Polsce dla IAB nasza koleżanka z zespołu miała przyjemność współtworzyć bardzo szczegółową analizę portali, które opierają się na zdjęciach. Mowa o najpopularniejszym lnstagramie oraz jego rówieśniku – Pintereście, oba te portale są na rynku już od…
Czytaj dalej
Niedawno Facebook ogłosił wypuszczenie nowej funkcjonalności na swojej platformie społecznościowej — Facebook Shops. Usługa na razie dostępna będzie jedynie w USA, ale z czasem ma się pojawić w pozostałych krajach, w których działa Facebook. Na czym polega nowość we wprowadzonym rozwiązaniu? Czym różni się od obecnego już od paru lat…
Czytaj dalej
Zostanie specjalistą z danej dziedziny wielu osobom kojarzy się z dobrą pozycją zawodową, sporym natłokiem zadań oraz dobrymi zarobkami. Status eksperta znajduje się jeszcze wyżej i oznacza najwyższe osiągnięcia w danej dziedzinie. W dobie internetu i samozwańczych ekspertów to słowo straciło nieco na swoim znaczeniu, ale wcale nie oznacza to,…
Czytaj dalej