Transformacja cyfrowa związana jest z integracją technologii i rozwiązań cyfrowych w biznesie. Pomaga konkurować firmie na rynkach, reagować na zmieniające się realia oraz lepiej dopasować się do oczekiwań klientów. Co dla firm faktycznie oznacza transformacja?
Post organiczny, który osiąga duże zasięgi? To połączenie już dawno nie działa tak, jak na początku funkcjonowania mediów społecznościowych. Duże platformy przyzwyczaiły nas do tego, że jeśli chcemy pokazać się szerokiej publiczności, musimy za to zapłacić. A gdybym powiedziała Ci, że jest jeszcze miejsce, w którym zasięgi nadal możesz zdobyć organicznie, uwierzysz?
Każdemu, kto prowadzi przedsiębiorstwo, powinno zależeć na tym, żeby być widocznym w Internecie. Można mieć duże ambicje biznesowe, ale jeśli nie ma o tym informacji w świecie online, nie pójdzie za tym większy sukces.
Według wszelkich przewidywań w tym roku na wielu rynkach czeka nas recesja. Nawet jeśli nie na wszystkich i nie dotknie bezpośrednio niektórych grup konsumentów, to sam fakt jej ogłoszenia wpłynie na dalsze pogorszenie się nastrojów konsumentów, a co za tym idzie na mniejszą sprzedaż, zwłaszcza w przypadku zakupów impulsowych. Kurczące się grupy docelowe sprawią, że wzrośnie konkurencja i o tego samego klienta będzie zabiegać więcej sprzedawców.
Raport Digital 2023 Global Overview Report to 465 stron podzielonych na 6 obszarów: populacja, internet, social media, mobile, e-commerce i digital marketing. Stworzony w partnerstwie z Meltwater i We Are Social dokument, zawiera (jak reklamują go autorzy) wszystkie dane i spostrzeżenia potrzebne do zrozumienia najnowszych trendów.
Dobrze zbudowany lejek sprzedażowy da Ci wiedzę o klientach na każdym etapie procesu. Dzięki temu dopasujesz taktyki i techniki sprzedaży do konkretnych grup — skuteczniej pozyskasz tych zainteresowanych i nie stracisz czasu na kontakty, które trzeba jeszcze ogrzać.
Utrzymanie klienta stanowi duże wyzwanie dla e-commerców, zwłaszcza w czasie kryzysu. Z poniższego tekstu dowiesz się, jak utrzymać relacje z konsumentem i minimalizować koszty generowania kolejnej sprzedaży.
W sieci nieustannie trwa dyskusja na temat konieczności migracji z Google Universal Analytics (UA) do Google Analytics 4 (GA4). Dotychczasowa usługa przestanie przetwarzać nowe dane dopiero 1 lipca 2023 roku, jednak rekomenduje się jak najszybsze wdrożenie GA4. Dlaczego? Co więcej, jak zrobić to dobrze? Na co zwrócić szczególną uwagę? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w poniższym artykule. Zapraszam do lektury!