#YetizBlog o internecie, reklamie i marketingu

Myślołap Yetizu

Transformacja cyfrowa związana jest z integracją technologii i rozwiązań cyfrowych w biznesie. Pomaga konkurować firmie na rynkach, reagować na zmieniające się realia oraz lepiej dopasować się do oczekiwań klientów. Co dla firm faktycznie oznacza transformacja?

Czytaj dalej

Post organiczny, który osiąga duże zasięgi? To połączenie już dawno nie działa tak, jak na początku funkcjonowania mediów społecznościowych. Duże platformy przyzwyczaiły nas do tego, że jeśli chcemy pokazać się szerokiej publiczności, musimy za to zapłacić. A gdybym powiedziała Ci, że jest jeszcze miejsce, w którym zasięgi nadal możesz zdobyć organicznie, uwierzysz? 

Czytaj dalej

Każdemu, kto prowadzi przedsiębiorstwo, powinno zależeć na tym, żeby być widocznym w  Internecie. Można mieć duże ambicje biznesowe, ale jeśli nie ma o tym informacji w świecie online, nie pójdzie za tym większy sukces.

Czytaj dalej

Według wszelkich przewidywań w tym roku na wielu rynkach czeka nas recesja. Nawet jeśli nie na wszystkich i nie dotknie bezpośrednio niektórych grup konsumentów, to sam fakt jej ogłoszenia wpłynie na dalsze pogorszenie się nastrojów konsumentów, a co za tym idzie na mniejszą sprzedaż, zwłaszcza w przypadku zakupów impulsowych. Kurczące się grupy docelowe sprawią, że wzrośnie konkurencja i o tego samego klienta będzie zabiegać więcej sprzedawców.

Czytaj dalej

Raport Digital 2023 Global Overview Report to 465 stron podzielonych na 6 obszarów: populacja, internet, social media, mobile, e-commerce i digital marketing. Stworzony w partnerstwie z Meltwater i We Are Social dokument, zawiera (jak reklamują go autorzy) wszystkie dane i spostrzeżenia potrzebne do zrozumienia najnowszych trendów.

Czytaj dalej

Dobrze zbudowany lejek sprzedażowy da Ci wiedzę o klientach na każdym etapie procesu. Dzięki temu dopasujesz taktyki i techniki sprzedaży do konkretnych grup  — skuteczniej pozyskasz tych zainteresowanych i nie stracisz czasu na kontakty, które trzeba jeszcze ogrzać. 

Czytaj dalej

Social media stanowią nieodłączny kanał komunikacji wielu biznesów B2C. Zastanawiasz się, czy Instagram to też miejsce dla Ciebie? Prawdopodobnie tak! W Polsce z Instagrama korzysta już 11 151 300 użytkowników (dla porównania, w lipcu 2021 roku było ich 9 125 000) – wśród nich z pewnością są Twoi potencjalni klienci.

Czytaj dalej

Chcąc pozyskać wiedzę na temat swoich odbiorców czy trendów w branży, często sięgamy po bardzo drogie badania fokusowe lub CATI/CAWI (badania ankietowe przeprowadzane za pośrednictwem komputerów i telefonów). Tymczasem pod ręką mamy o wiele prostszą i tańszą metodę badawczą. Dzięki niej możemy poznać opinie naszych odbiorców i jednocześnie sprawdzić, jaki wizerunek w sieci ma nasza marka oraz na jakiej pozycji znajduje się względem konkurencji.

Czytaj dalej

Utrzymanie klienta stanowi duże wyzwanie dla e-commerców, zwłaszcza w czasie kryzysu. Z poniższego tekstu dowiesz się, jak utrzymać relacje z konsumentem i minimalizować koszty generowania kolejnej sprzedaży. 

Czytaj dalej

W sieci nieustannie trwa dyskusja na temat konieczności migracji z Google Universal Analytics (UA) do Google Analytics 4 (GA4). Dotychczasowa usługa przestanie przetwarzać nowe dane dopiero 1 lipca 2023 roku, jednak rekomenduje się jak najszybsze wdrożenie GA4. Dlaczego? Co więcej, jak zrobić to dobrze? Na co zwrócić szczególną uwagę? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w poniższym artykule. Zapraszam do lektury!

Czytaj dalej