Analityka Internetowa

Dostarczamy rzetelne dane z różnych źródeł, w oparciu o które możesz podejmować trafne decyzje biznesowe.

Kiedy potrzebujesz analityki internetowej?

chcesz lepiej zrozumieć zachowania użytkowników na swojej stronie lub w aplikacji, aby ułatwić
i przyspieszyć konwersję

kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów i chcesz zidentyfikować, które kanały są najbardziej efektywne, a które wymagają optymalizacji

zauważasz niską lub spadającą powracalność klientów

obserwujesz nieoczekiwane spadki w ruchu na swojej stronie lub aplikacji i nie znasz ich przyczyny

budujesz markę
i chcesz sprawdzić co o Twoim brandzie mówi się w sieci

chcesz poznać preferencje
i zachowania klientów, żeby skutecznie dostosować strategię sprzedażową

Twoje dane są rozproszone, masz trudności z integracją danych z różnych platform

chcesz zrozumieć wpływ zmian na stronie lub w aplikacji w procesie zakupowym lub porównać skuteczność kreacji

W jakich obszarch możemy Cię wesprzeć?

wdrożenie lub audyt analityki wdrożonej na stronie/w aplikacji

wdrożenie GA4/GTM oraz consent management

szkolenia z usługi GA4
i wdrażania innych narzędzi analitycznych

tworzenie zaawansowanych raportów w GA4 oraz raportowanie w Looker Studio

analiza kampanii płatnych, danych sprzedażowych, analiza grupy docelowej marki

social listening – monitoring marki w Internecie

Jakie narzędzia wykorzystujemy w pracy?

ZADAJ PYTANIE EKSPERTCE

Katarzyna Góraj

Senior Digital Analyst

Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w social listeningu, po czym doszczętnie przepadła w świecie badań. W Yetiz zajmuje się wdrażaniem narzędzi marketingowych na strony www, dba o jakość pomiarów i przeprowadza zaawansowane analizy danych. Żaden szczegół nie umknie jej uwadze!

Analityka internetowa na blogu

Powiązane tematy