Płatne źródła ruchu

Kompleksowo wspieramy w konfiguracji, prowadzeniu i optymalizacji najważniejszych na rynku narzędzi PPC

Kiedy potrzebujesz narzędzi PPC?

wprowadzasz nową markę na rynek – chcesz zwiększyć widoczność i wzbudzić zainteresowanie na konkurencyjnym rynku

masz nowy produkt lub usługę – zależy Ci na pokazaniu oferty potencjalnie zainteresowanym i przekonanie klientów do zakupu

chcesz zwiększyć sprzedaż w określonych okresach, czy konkretnym sezonie (np. zimowym)

musisz konkurować z innymi markami o uwagę klientów i chcesz, aby Twoje reklamy były wyświetlane na szczycie wyników wyszukiwania

chcesz skierować różne oferty do różnorodnych segmentów rynku

chcesz sprawdzić preferencje i zachowania klientów, żeby skutecznie dostosować strategię sprzedażową

zależy Ci na poprawie wskaźników konwersji na stronie internetowej

musisz szybko osiągnąć zakładane cele – kampanie PPC pozwalają na natychmiastowe działanie i monitorowanie wyników

W jakich obszarach możemy Cię wesprzeć?

analizy konkurencji pod kątem wykorzystywanych narzędzi i kanałów komunikacji

komunikacja wizerunkowa przy wprowadzaniu nowych marek, produktów lub usług

przygotowanie kompleksowej koncepcji na działania performance

audyty kont PPC oraz rekomendacje dotyczące optymalizacji działań

automatyzacja raportowania wyników kampanii praz wsparcie w automatyzacji kont PPC

skrypty Google Ads I Ceneo optymalizujące pracę

Jakie narzędzia wykorzystujemy w pracy?

ZADAJ PYTANIE EKSPERTOWI

Jakub Pytlik

Senior PPC Specialist & Team Leader

W Yetiz zarządzam teamem odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii w Google oraz Facebook Ads. Na co dzień skupiam się także na tworzeniu oraz analizie planów marketingowych, a także zarządzam płatnymi kampaniami dla naszych największych klientów. Wolny czas lubię spędzać aktywnie, co pozwala mi na zachowanie psychicznego i fizycznego balansu między codzienną pracą przy biurku.

Płatne źródła ruchu na blogu

Powiązane tematy