#YETIZTEAM

Katarzyna Góraj

Senior Digital Analyst

Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w social listeningu, po czym doszczętnie przepadła w świecie badań. W Yetiz zajmuje się wdrażaniem narzędzi marketingowych na strony www, dba o jakość pomiarów i przeprowadza zaawansowane analizy danych. Żaden szczegół nie umknie jej uwadze!

Artykuły

Anywhere Commerce
Najczęstsze problemy użytkowników po przesiadce na Google Analytics 4
Minęło już kilka tygodni odkąd Universal Analytics (GA3) przestał procesować nowe dane, a jego dotychczasowi entuzjaści musieli przejść na nową wersję usługi lub poszukać…
2023-08-02
Anywhere Commerce
Jak zwiększyć ilość i dokładność danych o Twoich odbiorcach w GA4?
Tworząc usługę Google Analytics 4, warto zajrzeć we wszystkie możliwe zakamarki panelu. Znajdziesz tam kilka ustawień, o które należy zadbać ze szczególną troską. Są…
2023-07-03
Brand building
Social listening – wciąż niedoceniany przepis na sukces Twojej marki w sieci
Chcąc pozyskać wiedzę na temat swoich odbiorców czy trendów w branży, często sięgamy po bardzo drogie badania fokusowe lub CATI/CAWI (badania ankietowe przeprowadzane za…
2022-12-12
Anywhere Commerce
Audyt Google Analytics 4 – najczęstsze błędy przy wdrażaniu nowej usługi
W sieci nieustannie trwa dyskusja na temat konieczności migracji z Google Universal Analytics (UA) do Google Analytics 4 (GA4). Dotychczasowa usługa przestanie przetwarzać nowe…
2022-11-16
Anywhere Commerce
Cookie consent management – jak zrobić to dobrze?
Czy wiesz, że możesz tracić cenne dane o użytkownikach Twojej strony w przypadku niepoprawnego wdrożenia platformy do zarządzania zgodami? Co więcej, jesteś w takiej…
2022-10-03