Social media i influence marketing

Zmieniamy firmy dzięki automatyzacji marketingu – od wdrożenia po pełne prowadzenie działań

Kiedy potrzebujesz działań w social mediach?

chcesz zwiększyć świadomość marki i dotrzeć do nowych grup docelowych

planujesz wprowadzenie nowego produktu lub usługi na rynek i chcesz komunikować to w różnych kanałach

zauważasz spadek zaangażowania użytkowników i chcesz ożywić relację ze swoimi klientami

masz niski poziom zaufania
i autentyczności marki lub Twoja marka przeszła kryzys wizerunkowy

chcesz zwiększyć sprzedaż i planujesz kampanię sezonową lub nową ofertę

działasz na konkurencyjnym rynku, a Twoja konkurencja jest już aktywna w mediach społecznościowych i współpracuje
z influencerami

zależy Ci na zwiększeniu ruchu na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej

chcesz zbudować lojalność klientów
i stworzyć społeczność wokół marki

W jakich obszarch możemy Cię wesprzeć?

analiza aktualnych działań w social mediach wraz z rekomendacjami

audyt kont reklamowych
i narzędzi niezbędnych do prowadzenia kampanii

dobór kanałów do kampanii według kryteriów, celów, potrzeb, statystyk

przygotowanie koncepcji komunikacji i sposobu oceny skuteczności (KPI)

prowadzenie działań organicznych na profilach w mediach społecznościowych

optymalizacja płatnych działań
w social media

Jakie narzędzia wykorzystujemy w pracy?

ZADAJ PYTANIE EKSPERTOWI

Patrycja Gala

Senior Social Media Ads Specialist

Ma nieograniczony zapał do poznawania wszystkiego, co nowe, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamę w mediach społecznościowych. Prywatnie fanka ciszy, spokoju i podróży.

Social media i influence na blogu

Powiązane tematy