Płatne źródła ruchu

Kompleksowo wspieramy w prowadzeniu i konfiguracji najważniejszych na rynku narzędzi PPC 

Kiedy warto wybrać kampanie w narzędziach PPC takich, jak np. Google Ads?

  • wprowadzasz nową markę na rynek i zależy Ci na zbudowaniu rozpoznawalności i szybkim dotarciu do potencjalnych klientów,
  • chcesz precyzyjnie dotrzeć do osób, które mogą być zainteresowane Twoim produktem lub usługą, 
  • chcesz zwiększyć sprzedaż w określonych okresach, takich jak święta czy sezon letni/zimowy,
  • musisz konkurować z innymi markami o uwagę klientów więc chcesz, aby Twoje reklamy były wyświetlane na szczycie wyników wyszukiwania, 
  • zależy Ci na poprawie wskaźników konwersji na stronie internetowej,
  • masz szeroką ofertę i chcesz skierować różne propozycje do różnorodnych segmentów rynku,
  • chcesz poznać preferencje
    i zachowania klientów oraz skutecznie dostosować strategię.

Obszary, w których możemy Cię wesprzeć

Analizy konkurencji

Pozycjonowanie marki

Wprowadzanie nowych marek, produktów lub usług

Przygotowanie koncepcji na działania performance

Całościowa obsługa | audyty kont ppc

Automatyzacja kont pcc

 Automatyzacja raportowania wyników kampanii

Skrypty Google Ads 

Skrypty Ceneo

03 Proces

Na czym pracujemy

Płatne źrodła ruchu

SPECJALISTA #YETIZTEAM

Jakub Pytlik,
PPC Team Leader | Senior Google Ads/Programmatic Specialist

W Yetiz zarządza teamem odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii w Google oraz Facebook Ads. Na co dzień skupia się także na tworzeniu oraz analizie planów marketingowych, a także zarządza płatnymi kampaniami dla naszych największych klientów. Wolny czas lubi spędzać aktywnie, co pozwala mu na zachowanie psychicznego i fizycznego balansu między codzienną pracą przy biurku.