Anywhere commerce

Anywhere commerce to elastyczne podejście do sprzedaży, które umożliwia klientom dokonywanie zakupów oraz interakcję z marką w dowolnym miejscu i czasie. 

Spójne doświadczenie klienta

Powtarzalne i spójne doświadczenie klienta, niezależnie od tego, czy robi zakupy na stronie, przez telefon czy w sklepie stacjonarnym, staje się intuicyjne, wpływa na zadowolenie i przywiązanie do marki.

Większa wygoda

Podejście omnichannel pozwala klientom na swobodne przechodzenie pomiędzy różnymi kanałami, dzięki czemu proces zakupowy jest wygodniejszy i bardziej elastyczny. 

Lepsze zrozumienie klienta

Integracja danych z różnych kanałów pozwala lepiej zrozumieć zachowania i preferencje klientów, co prowadzi do bardziej spersonalizowanych ofert i skuteczniejszego targetowania.

Zwiększenie sprzedaży

Dostępność różnych kanałów sprzedaży zwiększa zasięg marki i może prowadzić do wzrostu sprzedaży.

Wzmocnienie relacji z klientem

Dostarczanie spersonalizowanych, ułatwiających zakupy doświadczeń, których oczekuje klient jest podstawą do budowania relacji i zwiększenia jego lojalności.

 

Większa odporność i bezpieczeństwo

Oferowanie różnych kanałów sprzedaży może uodpornić markę na zmiany i kryzysy na rynku, takie jak np. ograniczenia związane z pandemią. 

Dlaczego Anywhere Commerce
rewolucjonizuje sprzedaż?

1

Wdrożenie podejścia a-commerce oznacza większą łatwość w dopasowywaniu się do coraz szybciej zmieniających się trendów.

2

Agregowanie danych w ramach jednego spójnego modelu daje większe możliwości data science oraz wyciągania wniosków dotyczących zachowań konsumenckich.

3

A-commerce odpowiada na oczekiwania klientów, którzy chcą mieć możliwość zakupu niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują oraz medium, którym się posługują.

4

Wspólna strategia sprzedażowa daje większe możliwości optymalizacji doświadczeń zakupowych w ramach Customer Journey.

Czym jest Anywhere Commerce?

A-commerce ma na celu zapewnienie spójnego i zintegrowanego doświadczenia klienta niezależnie od tego, gdzie i w jaki sposób dokonuje zakupów lub interakcji z marką. 

Anywhere commerce w kilku słowach to:

Trzy obszary
w ramach Anywhere Commerce

Sprzedaż cyfrowa

Odwzorowanie najlepszych cech sprzedaży offline w środowisku online. Obejmuje m.in. dostosowywanie i implementację platform e-commerce, wykorzystanie live/social commerce czy integrację i modelowanie sprzedaży w ramach marketplace’ów.



Omnichannel

Synergia działania online i offline, w ramach której marka zapewnia spójne i spersonalizowane doświadczenie klienta poprzez zintegrowane kanały komunikacji i sprzedaży. Obejmuje m.in. unifikację UX, połączenie sprzedaży cyfrowej i stacjonarnej oraz integrację narzędzi obsługujących kanały online i offline w jeden spójny model danych. 



Segmentacja i lojalizacja

Segmentacja i lojalizacja klienta to kluczowe strategie stosowane przez firmy w celu lepszego zrozumienia klienta, udoskonalenia obsługi i budowania relacji. Obejmuje m.in. pozyskiwanie i pracę na danych własnych (zero party data oraz 1st party data), działania zwiększające CLTV i wskaźniki retencyjne, w tym implementację programów lojalnościowych.



Łukasz Heine Yetiz

Zadaj pytanie ekspertowi 

Łukasz Heine,
CRO

Wierzę w ludzi, ich entuzjazm i kreatywność uzbrojoną w nowe technologie, których synergia buduje przewagi konkurencyjne. Rynek należy do organizacji autentycznych, które nie boją się pokazać, jakie są w środku, stawiając potrzeby ludzi na pierwszym miejscu i dając przestrzeń na bycie nie tylko dobrym pracownikiem, ale przede wszystkim dobrym człowiekiem.

 

Wiedza z bloga

Anywhere Commerce

Prowadzisz e-commerce lub budujesz swój sklep? Google Analytics 4 to Twoje must have!

Odkryj potencjał Google Analytics 4 (GA4) i zyskaj pełny wgląd w analizę danych Twojej witryny. Czytając nasz najnowszy artykuł, dowiesz się jakie korzyści niesie ze sobą używanie GA4. Poznasz kluczowe raporty dostępne w panelu usługi oraz sprawdzisz, które wskaźniki warto monitorować na bieżąco, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojego e-commerce’u. Przeczytasz także o profesjonalnych sposobach wdrożenia GA4, które umożliwią Ci dostosowanie analizy do unikalnych potrzeb Twojej działalności. Jesteś gotów na podniesienie poziomu efektywności analizy danych?

Czytaj więcej »

Powiązane tematy