Anywhere commerce

Anywhere commerce to elastyczne podejście do sprzedaży, które umożliwia klientom dokonywanie zakupów oraz interakcję z marką w dowolnym miejscu i czasie. 

Spójne doświadczenie klienta

Powtarzalne i spójne doświadczenie klienta, niezależnie od tego, czy robi zakupy na stronie, przez telefon czy w sklepie stacjonarnym, staje się intuicyjne, wpływa na zadowolenie i przywiązanie do marki.

Większa wygoda

Podejście omnichannel pozwala klientom na swobodne przechodzenie pomiędzy różnymi kanałami, dzięki czemu proces zakupowy jest wygodniejszy i bardziej elastyczny. 

Lepsze zrozumienie klienta

Integracja danych z różnych kanałów pozwala lepiej zrozumieć zachowania i preferencje klientów, co prowadzi do bardziej spersonalizowanych ofert i skuteczniejszego targetowania.

Zwiększenie sprzedaży

Dostępność różnych kanałów sprzedaży zwiększa zasięg marki i może prowadzić do wzrostu sprzedaży.

Wzmocnienie relacji z klientem

Dostarczanie spersonalizowanych, ułatwiających zakupy doświadczeń, których oczekuje klient jest podstawą do budowania relacji i zwiększenia jego lojalności.

 

Większa odporność i bezpieczeństwo

Oferowanie różnych kanałów sprzedaży może uodpornić markę na zmiany i kryzysy na rynku, takie jak np. ograniczenia związane z pandemią. 

Dlaczego Anywhere Commerce
rewolucjonizuje sprzedaż?

Rewolucja sprzedaży

1

Wdrożenie podejścia a-commerce oznacza większą łatwość w dopasowywaniu się do coraz szybciej zmieniających się trendów.

2

Agregowanie danych w ramach jednego spójnego modelu daje większe możliwości data science oraz wyciągania wniosków dotyczących zachowań konsumenckich.

3

A-commerce odpowiada na oczekiwania klientów, którzy chcą mieć możliwość zakupu niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują oraz medium, którym się posługują.

4

Wspólna strategia sprzedażowa daje większe możliwości optymalizacji doświadczeń zakupowych w ramach Customer Journey.

Czym jest Anywhere Commerce?

Anywhere Commerce

A-commerce ma na celu zapewnienie spójnego i zintegrowanego doświadczenia klienta niezależnie od tego, gdzie i w jaki sposób dokonuje zakupów lub interakcji z marką. 

Anywhere commerce w kilku słowach to:

Trzy obszary
w ramach Anywhere Commerce

Sprzedaż cyfrowa

Odwzorowanie najlepszych cech sprzedaży offline w środowisku online. Obejmuje m.in. dostosowywanie i implementację platform e-commerce, wykorzystanie live/social commerce czy integrację i modelowanie sprzedaży w ramach marketplace’ów.



Omnichannel

Synergia działania online i offline, w ramach której marka zapewnia spójne i spersonalizowane doświadczenie klienta poprzez zintegrowane kanały komunikacji i sprzedaży. Obejmuje m.in. unifikację UX, połączenie sprzedaży cyfrowej i stacjonarnej oraz integrację narzędzi obsługujących kanały online i offline w jeden spójny model danych. 



Segmentacja i lojalizacja

Segmentacja i lojalizacja klienta to kluczowe strategie stosowane przez firmy w celu lepszego zrozumienia klienta, udoskonalenia obsługi i budowania relacji. Obejmuje m.in. pozyskiwanie i pracę na danych własnych (zero party data oraz 1st party data), działania zwiększające CLTV i wskaźniki retencyjne, w tym implementację programów lojalnościowych.



Zadaj pytanie ekspertowi 

Łukasz Heine,
CRO

Wierzę w ludzi, ich entuzjazm i kreatywność uzbrojoną w nowe technologie, których synergia buduje przewagi konkurencyjne. Rynek należy do organizacji autentycznych, które nie boją się pokazać, jakie są w środku, stawiając potrzeby ludzi na pierwszym miejscu i dając przestrzeń na bycie nie tylko dobrym pracownikiem, ale przede wszystkim dobrym człowiekiem.

 

Wiedza z bloga

Anywhere Commerce

HOT OR NOT, czyli 5 podstawowych zasad projektowania doświadczeń użytkownika (UX)

Jeśli nie masz dużego doświadczenia w projektowaniu, pojęcia takie jak UX mogą być dla Ciebie mylące. Ich znajomość jest jednak absolutnie niezbędna do osiągnięcia wyższego współczynnika konwersji. Na szczęście UX składa się z kilku podstawowych zasad – gdy je poznasz i wdrożysz, będzie to najpewniej jednoznaczne ze wzrostem ruchu, konwersji czy przychodów. A przecież o to nam właśnie chodzi.

Czytaj więcej »
Anywhere Commerce

Analityka na nowej stronie internetowej. O czym musisz pamiętać?

Planujesz uruchomienie witryny internetowej dla swojej firmy lub zastąpienie obecnej nową? Zamierzasz prowadzić kampanie reklamowe, aby przyciągnąć do swojej strony www wartościowych odbiorców? Sprawdź, co jeszcze musisz zrobić, jeśli chcesz skutecznie zbudować świadomość marki i sukcesywnie poszerzać jej zasięg. Od startu nowej witryny do rozpoczęcia płatnych działań reklamowych dzieli Cię jeszcze kilka niezbędnych kroków.

Czytaj więcej »