Anywhere commerce
Anywhere commerce to elastyczne podejście do sprzedaży, które umożliwia klientom dokonywanie zakupów oraz interakcję z marką w dowolnym miejscu i czasie.
![](https://yetiz.pl/wp-content/uploads/2023/10/11.png)
Spójne doświadczenie klienta
Powtarzalne i spójne doświadczenie klienta, niezależnie od tego, czy robi zakupy na stronie, przez telefon czy w sklepie stacjonarnym, staje się intuicyjne, wpływa na zadowolenie i przywiązanie do marki.
Większa wygoda
Podejście omnichannel pozwala klientom na swobodne przechodzenie pomiędzy różnymi kanałami, dzięki czemu proces zakupowy jest wygodniejszy i bardziej elastyczny.
Lepsze zrozumienie klienta
Integracja danych z różnych kanałów pozwala lepiej zrozumieć zachowania i preferencje klientów, co prowadzi do bardziej spersonalizowanych ofert i skuteczniejszego targetowania.
Zwiększenie sprzedaży
Dostępność różnych kanałów sprzedaży zwiększa zasięg marki i może prowadzić do wzrostu sprzedaży.
Wzmocnienie relacji z klientem
Dostarczanie spersonalizowanych, ułatwiających zakupy doświadczeń, których oczekuje klient jest podstawą do budowania relacji i zwiększenia jego lojalności.
Większa odporność i bezpieczeństwo
Oferowanie różnych kanałów sprzedaży może uodpornić markę na zmiany i kryzysy na rynku, takie jak np. ograniczenia związane z pandemią.
Dlaczego Anywhere Commerce
rewolucjonizuje sprzedaż?
1
Wdrożenie podejścia a-commerce oznacza większą łatwość w dopasowywaniu się do coraz szybciej zmieniających się trendów.
2
Agregowanie danych w ramach jednego spójnego modelu daje większe możliwości data science oraz wyciągania wniosków dotyczących zachowań konsumenckich.
3
A-commerce odpowiada na oczekiwania klientów, którzy chcą mieć możliwość zakupu niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują oraz medium, którym się posługują.
4
Wspólna strategia sprzedażowa daje większe możliwości optymalizacji doświadczeń zakupowych w ramach Customer Journey.
Czym jest Anywhere Commerce?
A-commerce ma na celu zapewnienie spójnego i zintegrowanego doświadczenia klienta niezależnie od tego, gdzie i w jaki sposób dokonuje zakupów lub interakcji z marką.
Anywhere commerce w kilku słowach to:
- dokonywanie zakupów i interakcja z marką w dowolnym miejscu i czasie, niezależnie od urządzenia czy kanału,
- zapewnienie jednolitych i spersonalizowanych doświadczeń klienta w różnych punktach styku,
- płynne przejście pomiędzy kanałami, np. od oglądania produktu w sklepie, przez sprawdzenie go w social mediach, aż do zakupu na stronie,
- agregowanie danych i procesów umożliwiających odtworzenie ścieżki klienta niezależnie od kanału.
Trzy obszary
w ramach Anywhere Commerce
Sprzedaż cyfrowa
Odwzorowanie najlepszych cech sprzedaży offline w środowisku online. Obejmuje m.in. dostosowywanie i implementację platform e-commerce, wykorzystanie live/social commerce czy integrację i modelowanie sprzedaży w ramach marketplace’ów.
Omnichannel
Synergia działania online i offline, w ramach której marka zapewnia spójne i spersonalizowane doświadczenie klienta poprzez zintegrowane kanały komunikacji i sprzedaży. Obejmuje m.in. unifikację UX, połączenie sprzedaży cyfrowej i stacjonarnej oraz integrację narzędzi obsługujących kanały online i offline w jeden spójny model danych.
Segmentacja i lojalizacja
Segmentacja i lojalizacja klienta to kluczowe strategie stosowane przez firmy w celu lepszego zrozumienia klienta, udoskonalenia obsługi i budowania relacji. Obejmuje m.in. pozyskiwanie i pracę na danych własnych (zero party data oraz 1st party data), działania zwiększające CLTV i wskaźniki retencyjne, w tym implementację programów lojalnościowych.
![](https://yetiz.pl/wp-content/uploads/2023/10/16.png)
![Łukasz Heine Yetiz](https://yetiz.pl/wp-content/uploads/2023/12/Lukasz-Heine-Yetiz-2.jpg)
Zadaj pytanie ekspertowi
Łukasz Heine,
CRO
Wierzę w ludzi, ich entuzjazm i kreatywność uzbrojoną w nowe technologie, których synergia buduje przewagi konkurencyjne. Rynek należy do organizacji autentycznych, które nie boją się pokazać, jakie są w środku, stawiając potrzeby ludzi na pierwszym miejscu i dając przestrzeń na bycie nie tylko dobrym pracownikiem, ale przede wszystkim dobrym człowiekiem.
Wiedza z bloga
![](https://yetiz.pl/wp-content/uploads/2024/06/Prowadzisz-e-commerce-lub-budujesz-swoj-sklep-Google-Analytics-4-to-Twoje-must-have-300x198.png)
Prowadzisz e-commerce lub budujesz swój sklep? Google Analytics 4 to Twoje must have!
Odkryj potencjał Google Analytics 4 (GA4) i zyskaj pełny wgląd w analizę danych Twojej witryny. Czytając nasz najnowszy artykuł, dowiesz się jakie korzyści niesie ze sobą używanie GA4. Poznasz kluczowe raporty dostępne w panelu usługi oraz sprawdzisz, które wskaźniki warto monitorować na bieżąco, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojego e-commerce’u. Przeczytasz także o profesjonalnych sposobach wdrożenia GA4, które umożliwią Ci dostosowanie analizy do unikalnych potrzeb Twojej działalności. Jesteś gotów na podniesienie poziomu efektywności analizy danych?
![](https://yetiz.pl/wp-content/uploads/2024/06/Dlaczego-w-2024-roku-powinienes-zwiekszy-budzety-reklamowe-w-Google-Ads--300x198.png)
Dlaczego już teraz warto zwiększyć budżety reklamowe w Google Ads?
W roku 2024 rosnące koszty reklamy stają się nieodłącznym wyzwaniem dla marketerów korzystających z narzędzi Google Ads. Duże zmiany w systemie reklamowym oraz dynamicznie rozwijający się rynek sprawiają, że walka o uwagę użytkowników staje się coraz bardziej zacięta.