twoja strona internetowa nie spełnia założonych celów. Dzięki analityce zlokalizujesz problem i udoskonalisz swoje touchpointy z potencjalnymi klientami,
nie wszystkie płatne działania przynoszą oczekiwane rezultaty. Dzięki analityce poznasz efektywny kierunek optymalizacji kampanii reklamowych,
prowadzisz e-commerce i chcesz zwiększyć sprzedaż. Dzięki analityce zauważysz trendy oraz korelacje, które pomogą Ci dopasować ofertę do potrzeb konsumentów,
retencja użytkowników / klientów utrzymuje się na niskim poziomie lub drastycznie spada. Dzięki analityce dowiesz się, czego brakuje w Twoim procesie lojalizacji,
o Twojej marce mówi się w Internecie. Dzięki analityce zlokalizujesz leady sprzedażowe, zaobserwujesz mocne i słabe strony konkurencji, a także zadbasz o wizerunek marki w sieci.
W jakich obszarach Cię wesprzemy
Audyt analityki wdrożonej na stronie/w aplikacji, wdrożenie GA4/GTM
Wdrożenie consent management
Analiza UX
Szkolenia z usługi GA4
Raporty w Looker Studio
Zaawansowane raporty w GA4
Analiza kampanii płatnych sprzedażowa oraz analiza odbiorców
Badania ankietowe
Social listening – monitoring marki w Internecie
Na czym pracujemy
SPECJALIStka #yetizteam
Katarzyna Góraj, Senior Digital Analyst
Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w social listeningu, po czym doszczętnie przepadła w świecie badań. W Yetiz zajmuje się wdrażaniem narzędzi marketingowych na strony www, dba o jakość pomiarów i przeprowadza zaawansowane analizy danych. Żaden szczegół nie umknie jej uwadze!