Strategia marki i komunikacja

Pracujemy strategicznie z markami na każdym etapie ich rozwoju

Kiedy jest Ci potrzebna

  • funkcjonujesz na bardzo konkurencyjnym rynku,
  • chcesz wprowadzić nową ofertę,
  • wiesz, że masz dobry produkt, ale Twoja marka się nie rozwija,
  • chcesz wejść na nowy rynek lub segment,
  • zamierzasz zbudować silną markę, a nie być tylko platformą sprzedażową,
  • uważasz, że rynek nie rozumie lub nie docenia tego, co oferujesz,
  • nie chcesz brać udziału w wojnie cenowej z konkurencją.

W jakich obszarach Cię wesprzemy

Analizy konkurencji, badania rynku i badania zachowań konsumenckich

 Pozycjonowanie marki

Konsulting strategiczny

Wprowadzanie nowych marek, produktów lub usług

Strategia marki, strategia komunikacji, wdrażanie i ewaluacja strategii

Koncepty komunikacyjne

03 Proces

Większość agencji od razu skupia się na wyborze konkretnych kanałów komunikacji i prowadzeniu na nich działań. Pomija zbieranie i analizę danych lub robi to pobieżnie, a zamiast strategii przygotowuje krótkoterminowy plan działania, który w dłuższej perspektywie nie buduje marki. 

Na czym pracujemy

Strategia i komunikacja marki

specjalistka #yetizteam

Katarzyna Stasiewicz,
Senior strategy planner & Brand manager

Autorka strategii marek oraz strategii komunikacji. Na co dzień odpowiedzialna za komunikację brandów w kanałach cyfrowych, włączając w to działania planistyczne w zakresie rozwoju marki. Koordynatorka wewnętrznych działań marketingowych agencji. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i polskiego reportażu.