Wszystkie artykuły

Brand building
TikTok – na jaką komunikację warto postawić w kampanii reklamowej?
Minęło już trochę czasu od kiedy TikTok wskoczył do grona najpopularniejszych social mediów i dokonał na tym polu kilku znaczących zmian.
2021-04-01
Anywhere Commerce
Transformacja cyfrowa – właściwe informacje i świadome decyzje
Piotr Rocławski, CEO i Łukasz Heine, CMO w Yetiz Interactive w poniższym materiale pokazują, dlaczego dane są fundamentem wszystkich rozwiniętych działań w digitalu. Szczególnie...
2021-03-12
Brand building
UX writing — czym jest i jakie ma znaczenie?
Użytkownik podczas zetknięcia z produktem, ma do czynienia z czymś znacznie więcej niż szatą graficzną strony, czy aplikacji. Oprócz układu elementów na stronie oraz...
2021-03-05
Anywhere Commerce
Początek współpracy z Agencją i nadawanie dostępów do kont Google
Kiedy zaczynasz współpracę z nową agencją, a w swoim biznesie korzystałeś/aś już z narzędzi Google, podstawowym krokiem będzie przyznanie nowej agencji uprawnień do Twoich...
2021-03-03
Anywhere Commerce
Początek współpracy z Agencją i nadawanie dostępów do Meta Ads
Rozpoczęcie współpracy z Agencją zawsze wiąże się z dużą ilością ustaleń oraz tak zwanych “technikaliów” dotyczących poszczególnych kanałów. Często zdarza się, że to właśnie...
2021-03-03
Anywhere Commerce
Przewodnik po TikTok Ads
TikTok, czyli najbardziej „kontrowersyjny” kanał Social Media powstał w 2016 roku w Chinach. Aplikacja bazująca na krótkich filmach video.
2021-03-02
Brand building
Inbound i outbound marketing — z czym to się je?
Marketing to bardzo szeroka dziedzina, która skupia się na promowaniu produktów, usług, a przede wszystkim wartości, jakie niosą dla odbiorcy. Stosuje się w tym...
2021-02-15
Brand building
Anywhere Commerce
5 trendów w digital marketingu, na które warto mieć oko w 2021 roku
Za nami bardzo specyficzny pod wieloma względami rok. Masowy wzrost liczby e-commerce'ów wpłynął na wiekszą konkurencję w sieci i przełożył się na większe wydatki...
2021-02-15
Brand building
Fake news w mediach społecznościowych. Problem, który dotyka marki
Fake newsy, czyli nieprawdziwe treści stały się plagą mediów społecznościowych. Mające nierzadko kontrowersyjne, przyciągające uwagę nagłówki są często chętnie klikane przez użytkowników. W momencie,...
2021-02-04
Anywhere Commerce
SEM — nie tylko Google Ads. Czy warto reklamować się w Bing Ads lub Yandex Direct?
Google w Polsce odpowiada za aż 97,5% zapytań do wyszukiwarek, więc reklama w wyszukiwarce naturalnie kojarzy się z Google Ads. Wyświetlanie na bardzo popularne...
2021-02-02