Wszystkie artykuły

Anywhere Commerce
Zero, 1st, 2nd, 3rd… Jak odnaleźć się w świecie danych?
Co wiesz o zero, first, second i third party data? Jakie są różnice, możliwości zastosowania, a także korzyści i wyzwania związane z poszczególnymi typami...
2025-06-23
Anywhere Commerce
Czego klienci oczekują od marek w erze big data?
Dane stały się nową walutą. Konsumenci, doskonale zdając sobie z tego sprawę, oczekują od marek bezpiecznego wykorzystania zgromadzonych informacji. Przede wszystkim w sposób, który...
2025-05-30
Brand building
Czas na strategię! Sprawdź, czy jej potrzebujesz i jak ją stworzyć
Czy Twoja firma rzeczywiście potrzebuje strategii? W świecie, w którym elastyczność często wygrywa z planowaniem, wiele przedsiębiorstw wciąż podchodzi do strategii z dystansem. Jednak...
2025-05-13
Brand building
Marko! Bądź spójna, a na tym skorzystasz!
Każdy element komunikacji marki ma znaczenie, a spójność staje się kluczem do sukcesu! Zastanawiasz się, jak globalne marki takie jak Nike, Apple czy Allegro...
2025-04-17
Brand building
Fenomen WordPressa – wszechstronność, bezpieczeństwo i wydajność w jednym CMS
Chcesz stworzyć nową stronę? Zależy Ci na tym, aby samodzielnie modyfikować treści, a może wdrażać bardziej zaawansowane funkcjonalności do swojej witryny? Jeśli cenisz...
2025-03-26
Anywhere Commerce
Jak mierzyć sukces w mediach społecznościowych? Social media analytics
O analizie danych piszemy na blogu Yetiz często - to kluczowy element skutecznego marketingu. Pozwala na lepsze zrozumienie naszej grupy docelowej, śledzenie efektywności kampanii...
2025-03-24
Account Based Marketing
Od leadów do długoterminowych relacji. Poznaj Account Based Marketing
Zespoły marketingu i sprzedaży często działają obok siebie, zamiast wspólnie, co prowadzi do niższej efektywności działań i generuje niepotrzebny koszt związany z nietrafionymi leadami....
2025-03-06
Brand building
Od strategii po nawyk – jak zbudować silną markę?
Rozpoznawalność, pozytywny wizerunek, odporność na zmienne warunki rynkowe, możliwość ustalania wyższych cen, zaangażowanie i lojalność klientów – to pragnienia osób stojących za niemal każdą...
2025-02-05
Anywhere Commerce
Server-Side Tagging. Jak zasila nową wiedzą ekosystemy analityczne i napędza performance?
W erze dbałości o prywatność zarządzanie danymi first-party stało się nie tylko priorytetem, ale koniecznością dla organizacji optymalizujących działania programatyczne. Tradycyjne modele Client-Side Tracking...
2025-01-21
Anywhere Commerce
Heurystyki i błędy poznawcze, czyli jak duże marki skutecznie napędzają sprzedaż
Co to są heurystyki i błędy poznawcze? Co je łączy i jak wpływają na podejmowanie decyzji konsumenckich? W jaki sposób mechanizmy te wykorzystują duzi...
2024-12-05