Wszystkie artykuły

Brand building
Po co Ci LinkedIn? Chcesz się na nim reklamować? Dowiedź się czy warto!
Po co Ci LinkedIn? To zależy :) Zależy od tego, jaki jest Twój cel. Chcesz pokazać markę szerszemu gronu odbiorców, a może generować leady?...
2024-10-10
Brand building
Wake up! Mamy 2024 rok. Jak teraz budować brand experience?
Zakładam, że sformułowanie brand experience (lub, jak wolisz, doświadczenie marki), pojawia się od czasu do czasu w Twojej pracy. Szybko schodzi jednak na dalszy...
2024-09-17
Anywhere Commerce
Kupujemy zawsze i wszędzie. Poznaj Anywhere Commerce
Kupujemy wszyscy, bez wyjątku, młodzi, starzy, bogaci i biedni, wykształceni i ci uczący się, chorzy i zdrowi. Bez względu na to gdzie jesteśmy, w...
2024-09-04
Anywhere Commerce
Masz problem w swoim e-commerce? Analiza danych pomoże Ci skutecznie go rozwiązać!
W swoim e-commerce zmagasz się z niską retencją lub małą liczbą zakupów przy dużym ruchu? To tylko dwa z wielu problemów, w rozwiązaniu których...
2024-08-20
Anywhere Commerce
Menedżer reklam czy przycisk „promuj post” – co wybrać? Rozwiewamy wątpliwości!
Jeśli prowadzisz fanpage na Facebooku, na pewno nieraz widziałeś niebieski button „Promuj post” pod publikacją. Jest to jedna z możliwości tworzenia reklam, którą proponuje...
2024-08-01
Brand building
Branding zaczyna się od nazwy. Opanuj sztukę budowania silnej marki.
Czy w świecie biznesu jedno słowo może zdziałać cuda? Tak – tym słowem jest nazwa. Nazwa marki, produktu czy nawet linii produktów jest jednym...
2024-07-18
Account Based Marketing
5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje skonsolidowanych danych marketingowych
W marketingu, zwłaszcza cyfrowym, posługujemy się dziesiątkami narzędzi, metryk, komunikatów. Każde z nich zwraca wiele danych, które trudno ze sobą porównać, a sprowadzenie ich...
2024-07-08
Anywhere Commerce
Prowadzisz e-commerce lub budujesz swój sklep? Google Analytics 4 to Twoje must have!
Odkryj potencjał Google Analytics 4 (GA4) i zyskaj pełny wgląd w analizę danych Twojej witryny. Czytając nasz najnowszy artykuł, dowiesz się jakie korzyści niesie...
2024-06-26
Anywhere Commerce
Dlaczego już teraz warto zwiększyć budżety reklamowe w Google Ads?
W roku 2024 rosnące koszty reklamy stają się nieodłącznym wyzwaniem dla marketerów korzystających z narzędzi Google Ads. Duże zmiany w systemie reklamowym oraz dynamicznie...
2024-06-06
Brand building
Odpowiedzialność za słowa, czyli inkluzywność w komunikacji marki
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę ze swojej odpowiedzialności za tworzenie inkludującego i równego środowiska biznesowego. Rozwój tego światopoglądu pociągnął za sobą także...
2024-05-23