DoubleClick
Platforma DoubleClick Digital Marketing to przede wszystkim moduły:
- DoubleClick Campaign Manager
- DoubleClick Bid Manager
- DoubleClick Search
DoubleClick Campaign Manager gromadzi dane z kampanii prowadzonych poprzez platformę. Dzięki swojej reputacji i niezawodności może być używany jako niezależne źródło danych o prowadzonej kampanii.
Jeśli jako Klient zlecający kampanię chcesz mieć pewność, że dane raportowane przez wydawcę (np. portal) dotyczące ilości odsłon i kliknięć banerów lub reklam video są wiarygodne, to możesz je zweryfikować właśnie dzięki DC Campaign Manager.
Dla naszych Klientów wdrożenie takiego rozwiązania kończyło się niejednokrotnie poprawieniem jakości ruchu kupowanego u wydawców.
DoubleClick Bid Manager to platforma RTB, która pozwala nam kupować reklamy w modelu programmatic, w we wszystkich największych sieciach/giełdach reklamowych (Google AdExchange, SmartRTB, AppNexus, BrightRoll, Rubicon, Admeta, Adform i innych). Gwarantuje to nam dostęp do najlepszych powierzchni reklamowych, zarówno na małych blogach jak i potężnych portalach horyzontalnych, jak wp.pl czy onet.pl. Dzięki DC Bid Manager możemy poszerzyć zasięg reklam o nowe, dobre jakościowo miejsca.
Jest to narzędzie, które wykorzystujemy przede wszystkim w zasięgowych kampaniach wizerunkowych (banerowych/display), gdzie ważne jest określenie dokładnego zasięgu, cappingu (częstotliwości wyświetlania) oraz danych demograficznych.
DoubleClick Search pozwala gromadzić kampanie prowadzone w różnych wyszukiwarkach internetowych w jednym miejscu.
Skorzystają na tym szczególnie reklamodawcy korzystający nie tylko z Google AdWords, ale też Bing Ads, czy Yandex Direct.
Ile kosztują kampanie w DoubleClick?
Dla reklam kupowanych w DoubleClick Bid Manager podstawą rozliczenia jest, tak jak w innych systemach reklamowych, określone działanie: CPC, czyli koszt kliknięcia, czy częściej CPM, czyli koszt tysiąca wyświetleń.
Koszty użycia DoubleClick Campaign Manager jako adservera lub niezależnego źródła danych są zdecydowanie niższe niż potencjalna oszczędność z tego wynikająca.
Platforma DoubleClick otwiera kilka kolejnych możliwości prowadzenia działań marketingowych online dla naszych Klientów. Dzięki niej jesteśmy jeszcze bardziej efektywni!