Brand building
Marko, chcesz być silna? Czas się obudzić! Nadchodzi nowe.
Nie wystarczy już tylko tworzenie świetnych produktów i usług. Obecnie na postrzeganie marki tylko w 47% mają wpływ atrybuty związane z „korzyściami dla klienta”, czyli
#yetizteam
Autorka strategii marek oraz strategii komunikacji. Na co dzień odpowiedzialna za komunikację brandów w kanałach cyfrowych, włączając w to działania planistyczne w zakresie rozwoju marki. Koordynatorka wewnętrznych działań marketingowych agencji. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i polskiego reportażu.
Nie wystarczy już tylko tworzenie świetnych produktów i usług. Obecnie na postrzeganie marki tylko w 47% mają wpływ atrybuty związane z „korzyściami dla klienta”, czyli
90% klientów, z którymi rozmawiam nie ma strategii. Dlaczego? Bo nie ma jednej, jasnej definicji, co utrudnia zrozumienie czym właściwie jest i jak realnie przekłada
© 2024 YETIZ INTERACTIVE Created with ♡ by Yetiz
POLITYKA PRYWATNOŚCI