Account Based Marketing Zadaj pytanie ekspertowi

#yetizteam

Piotr Rocławski

CEO

Prezes Zarządu i założyciel Yetiz. Od lat pochłonięty marketingiem i sprzedażą w Internecie. Doradza klientom w budowaniu i skalowaniu ich online’owych biznesów. Wychodzi z założenia, że kluczem jest dobra analiza problemu i potrzeb, a kluczową miarą oceny jest skuteczność w dowożeniu wyników. 

Nie wierzy w słowa „nie da się”. Wierzy za to w długoterminowe, partnerskie relacje i upór w dążeniu do celu.  

Wiedza

Social commerce — rynek rosnący w siłę
Analityka internetowa

Social commerce — rynek rosnący w siłę

Rozwój mediów społecznościowych zmienia wiele aspektów codziennego życia. Zmienił także sposób, w jaki dokonujemy zakupów. Wraz z rosnącym rynkiem e-commerce, z czasem zaczął z niego wyrastać social commerce, który

Czytaj więcej »
Digital  commerce
Anywhere Commerce

Digital commerce

Digital commerce (d-commerce) uznaje się za wyższą formę e-commerce. Jako, że skupia się on na sprzedaży produktów, które dostarcza się online (SaaS, wiedza, dokumenty i wszystko co można dostarczyć

Czytaj więcej »
Anywhere Commerce

Marketing online a urządzenia mobilne

Świat urządzeń mobilnych całkowicie zmienił reguły marketingu online.  Sposób w jaki konsumujemy treści online za pomocą smartphone’ów jest niemal rewolucyjny w stosunku do tradycyjnych urządzeń. Dotyczy to czasu, miejsca

Czytaj więcej »