Head of Performance and MA

Pasjonuje Cię performance marketing i potrafisz patrzeć z lotu ptaka? Lubisz tworzyć zestawy narzędzi, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby biznesowe Klienta? Praca w zespole sprawia Ci frajdę i nie obawiasz się stanąć na jego czele? Jeśli masz 3xTAK, to chyba szukamy właśnie Ciebie.

Czym będziesz się zajmował(a) w Yetiz?

Zarządzanie zespołem 10 osób

  • planowanie, wyznaczanie celów, delegowanie, monitorowanie postępów
  • dbanie o rozwój i zaangażowanie zespołu
  • decyzje personalne, transparentna i otwarta komunikacja
  • monitorowanie jakości oraz wyników pracy zespołu

Performance marketing

  • szerokie i całościowe spojrzenie na markę przez pryzmat różnych narzędzi (Google Ads, Meta Ads, Programmatic, MA)
  • rekomendowanie Klientom adekwatnych rozwiązań w oparciu o narzędzia (wdrożone lub możliwe do wdrożenia)
  • odpowiedzialność za działania realizowane dla Klienta i ustalone KPI wewnętrzne oraz za realność estymacji
  • nadzór nad monitorowaniem i analizą wyników kampanii na różnych platformach oraz wdrażaniem strategii optymalizacyjnych w celu poprawy KPI

Ścisła współpraca z innymi działami

  • aktywny udział w proponowaniu działań dla Klienta
  • dzielenie się wiedzą
  • rekomendowanie najlepszych rozwiązań
  • „tłumaczenie” potrzeby biznesowej Klienta na proponowane narzędzia

Raportowanie i analizy

  • Monitorowanie wydajności i analiza danych operacyjnych oraz wdrażanie działań korygujących
  • Opracowywanie raportów i rekomendacji
  • Dostrzeganie i sygnalizowanie ryzyk i proponowanie rozwiązań

Czego oczekujemy?

  • ponad 4-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • ponad 5-letniego doświadczenia w Performance Marketingu
  • ponad 3-letniego doświadczenia w pracy w agencji, dobre rozumienie branży e-commerce
  • doskonałych umiejętności analizy danych, wnioskowania i podejmowania decyzji w oparciu o dane (data-driven)
  • doskonałych umiejętności interpersonalnych (otwartość na innych, nastawienie na szukanie rozwiązań, porozumienie i współpracę).
  • nastawienia na ciągły rozwój, śledzenie nowych trendów, narzędzi, technologii i mediów, otwartości na testowanie i zmiany
  • biegłej znajomości poprawnej polszczyzny
  • znajomość narzędzi: Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Programmatic, MA
  • certyfikaty Google Ads, mile widziane: Meta Ads, Google Analytics, DIMAQ

Co oferujemy (poza wypłatą)?

  • pracę w ambitnym, zgranym zespole specjalistów, otwartym na dzielenie się wiedzą,
  • udział w ciekawych projektach digitalowych,
  • swobodną atmosferę i elastyczne godziny pracy,
  • komfortowe biuro w centrum Gdańska, na terenie Stoczni Cesarskiej,
  • współpracę na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • dofinansowanie karty Multisport i ubezpieczenia, Polmed,
  • możliwość stałego rozwoju (w tym indywidualny budżet szkoleniowy) i zdobywania certyfikatów,
  • dostęp do najnowszych narzędzi marketingu,
  • pracę ze znanymi markami,
  • piłkarzyki, pizzowe czwartki,
  • pracę w systemie hybrydowym, łączącym najlepsze z obu światów (3 dni w biurze, dwa dni zdalne)

Jeśli widzisz siebie na tym stanowisku, przyślij swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chciał(a)byś z nami pracować.

 

Aplikuj

Przyślij swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chciał(a)byś z nami pracować na adres rekrutacja@yetiz.pl.

Wybrane osoby poprosimy o zdalne wykonanie zadania przed zaproszeniem na rozmowę w naszym biurze.

    Zobacz inne rekrutacje