#YETIZTEAM

Katarzyna Góraj

Senior Digital Analyst

Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w social listeningu, po czym doszczętnie przepadła w świecie badań. W Yetiz zajmuje się wdrażaniem narzędzi marketingowych na strony www, dba o jakość pomiarów i przeprowadza zaawansowane analizy danych. Żaden szczegół nie umknie jej uwadze!

Artykuły

Anywhere Commerce
Usecase – 19% więcej danych po wdrożeniu server-side GTM tagging!
W świecie cyfrowego marketingu każda sekunda i każdy szczegół ma znaczenie. W obliczu rosnącej liczby nowych technologii blokujących skrypty śledzące i pliki cookie firmy…
2025-07-15
Anywhere Commerce
Heurystyki i błędy poznawcze, czyli jak duże marki skutecznie napędzają sprzedaż
Co to są heurystyki i błędy poznawcze? Co je łączy i jak wpływają na podejmowanie decyzji konsumenckich? W jaki sposób mechanizmy te wykorzystują duzi…
2024-12-05
Anywhere Commerce
Zmagasz się z coraz mniejszą ilością danych o użytkownikach? Poznaj server-side tagging i zwiększ efektywność swoich kampanii reklamowych!
W dobie nieustannie zaostrzającej się polityki prywatności narasta problem utraty danych o użytkownikach i ich zachowaniach na stronach www. W związku z tym optymalizacja…
2024-11-13
Anywhere Commerce
Masz problem w swoim e-commerce? Analiza danych pomoże Ci skutecznie go rozwiązać!
W swoim e-commerce zmagasz się z niską retencją lub małą liczbą zakupów przy dużym ruchu? To tylko dwa z wielu problemów, w rozwiązaniu których…
2024-08-20
Anywhere Commerce
Prowadzisz e-commerce lub budujesz swój sklep? Google Analytics 4 to Twoje must have!
Odkryj potencjał Google Analytics 4 (GA4) i zyskaj pełny wgląd w analizę danych Twojej witryny. Czytając nasz najnowszy artykuł, dowiesz się jakie korzyści niesie…
2024-06-26
Anywhere Commerce
Analityka na nowej stronie internetowej. O czym musisz pamiętać?
Planujesz uruchomienie witryny internetowej dla swojej firmy lub zastąpienie obecnej nową? Zamierzasz prowadzić kampanie reklamowe, aby przyciągnąć do swojej strony www wartościowych odbiorców? Sprawdź,…
2024-04-04
Anywhere Commerce
10 heurystyk Nielsena. Jak zwiększyć sprzedaż, wprowadzając zmiany na stronie?
Dobrze zaprojektowana witryna to taka, w której użytkownik realizuje konkretne zadania, np. przesłanie formularza kontaktowego czy dokonanie zakupu. Często zdarza się jednak, że pomimo…
2024-02-12
Anywhere Commerce
Google Consent Mode V2 – cyfrowy gigant wprowadza zmiany. Sprawdź, co musisz zrobić, by nie stracić kluczowych możliwości reklamowych w Google Ads!
W grudniu zrobiło się głośno o nowej wersji Google Consent Mode V2 (GCM V2). Teraz przyszedł czas na jej poprawne wdrożenie. Z naszego artykułu…
2024-01-11
Anywhere Commerce
Jak przekuć dane w działanie? Ulepszaj witrynę i zwiększaj konwersję dzięki actionable insights
Większość działań, które użytkownicy podejmują w Twojej witrynie, możesz mierzyć, co niesie za sobą dużą wartość dla Twojego biznesu. Dzięki danym dotyczącym zachowań internautów…
2023-11-14
Anywhere Commerce
Raporty GA4 – analizuj, twórz, eksploruj!
Świeżo upieczeni użytkownicy GA4 często narzekają na „zbyt ubogi panel raportowy” względem GA3. Czy nie dostrzegają jednak niesamowitego potencjału, jaki drzemie w GA4? W…
2023-09-19