#YETIZTEAM

Piotr Rocławski

CEO

Prezes Zarządu i założyciel Yetiz. Od lat pochłonięty marketingiem i sprzedażą w Internecie. Doradza klientom w budowaniu i skalowaniu ich online’owych biznesów. Wychodzi z założenia, że kluczem jest dobra analiza problemu i potrzeb, a kluczową miarą oceny jest skuteczność w dowożeniu wyników.

Nie wierzy w słowa „nie da się”. Wierzy za to w długoterminowe, partnerskie relacje i upór w dążeniu do celu.

Artykuły

Account Based Marketing
5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje skonsolidowanych danych marketingowych
W marketingu, zwłaszcza cyfrowym, posługujemy się dziesiątkami narzędzi, metryk, komunikatów. Każde z nich zwraca wiele danych, które trudno ze sobą porównać, a sprowadzenie ich…
2024-07-08
Brand building
Od czego zacząć transformację cyfrową?
Transformacja cyfrowa związana jest z integracją technologii i rozwiązań cyfrowych w biznesie. Pomaga konkurować firmie na rynkach, reagować na zmieniające się realia oraz lepiej…
2023-03-16
Anywhere Commerce
Co dla Twojego biznesu oznacza recesja i jak sobie z nią poradzić. Predykcje na 2023 rok
Według wszelkich przewidywań w tym roku na wielu rynkach czeka nas recesja. Nawet jeśli nie na wszystkich i nie dotknie bezpośrednio niektórych grup konsumentów,…
2023-02-15
Account Based Marketing
Wykorzystanie narzędzi Marketing Automation w podejściu ABM (Account Based Marketing)
Account Based Marketing to podejście, które z coraz większymi sukcesami przebija się do głównego nurtu marketingu B2B. Dlaczego B2B? Bo zwykle wymaga dużej wiedzy…
2022-03-28
Anywhere Commerce
3rd party cookies – jak poradzić sobie z rewolucją w marketingu?
Nieuchronnie zbliża się moment, kiedy największy gracz na rynku przeglądarek – Google Chrome zablokuje 3rd party cookies. Stanie się to prawdopodobnie na przełomie 2022…
2022-02-09
Anywhere Commerce
Transformacja cyfrowa – właściwe informacje i świadome decyzje
Piotr Rocławski, CEO i Łukasz Heine, CMO w Yetiz Interactive w poniższym materiale pokazują, dlaczego dane są fundamentem wszystkich rozwiniętych działań w digitalu. Szczególnie…
2021-03-12
Anywhere Commerce
Social commerce — rynek rosnący w siłę
Rozwój mediów społecznościowych zmienia wiele aspektów codziennego życia. Zmienił także sposób, w jaki dokonujemy zakupów. Wraz z rosnącym rynkiem e-commerce, z czasem zaczął z…
2020-12-01
Anywhere Commerce
Digital commerce
Digital commerce (d-commerce) uznaje się za wyższą formę e-commerce. Jako, że skupia się on na sprzedaży produktów, które dostarcza się online (SaaS, wiedza, dokumenty…
2019-07-22
Anywhere Commerce
Marketing online a urządzenia mobilne
Świat urządzeń mobilnych całkowicie zmienił reguły marketingu online. Sposób w jaki konsumujemy treści online za pomocą smartphone’ów jest niemal rewolucyjny w stosunku do…
2017-07-11
Anywhere Commerce
Accelerated Mobile Pages (AMP) – co to jest?
Projekt AMP działa już od przeszło roku. Ma on na celu udostępnienie użytkownikom takich wersji serwisów www, które będą zoptymalizowane pod urządzenia mobilne. Oznacza…
2016-12-08