#YetizBlog o internecie, reklamie i marketingu

Myślołap Yetizu

Zastanawiasz się co wziąć pod uwagę wybierając narzędzie do MA? Ten artykuł pomoże Ci skupić się na najważniejszych aspektach. Dziś poznasz dwa z pięciu kluczowych czynników wpływających na wybór platformy do marketing automation. O kolejnych dowiesz się już niedługo! 1. Czy wiesz dokąd zmierza Twoja organizacja? Zanim wybierzesz narzędzie do…
Czytaj dalej
Tym artykułem rozpoczynam blok tematyczny o twórcach sieciowych. Zachęcam Cię do śledzenia mojej serii, ponieważ w całym bloku pojawią się aż 3 teksty. Pierwsza publikacja, czyli ta, którą czytasz jest wprowadzeniem do tematu oraz przedstawieniem branżowego case, który realizowaliśmy u jednego z naszych klientów. Druga publikacja będzie o influencer marketingu…
Czytaj dalej
Nieuchronnie zbliża się moment, kiedy największy gracz na rynku przeglądarek – Google Chrome zablokuje 3rd party cookies. Stanie się to prawdopodobnie na przełomie 2022 i 2023r.  Safari od Apple oraz Firefox już to uczyniły. A wszystko za sprawą rewolucji dotyczącej ochrony prywatności, która dzieje się na naszych oczach, a której…
Czytaj dalej

90% klientów, z którymi rozmawiam nie ma strategii. Dlaczego? Bo nie ma jednej, jasnej definicji, co utrudnia zrozumienie czym właściwie jest i jak realnie przekłada się na biznes. Brakuje też informacji jak wygląda proces realizacji i co jest jej efektem, a nomenklatura towarzysząca temu obszarowi zdecydowanie nie pomaga w podjęciu decyzji czy (i na co) się zdecydować. 

Czytaj dalej
Pinterest wydaje się być wciąż pomijany przez większość reklamodawców i stosunkowo mało osób wykorzystuje jego potencjał. Czy warto więc wykorzystać tę szansę? Pinterest to serwis internetowy założony w 2010 roku. Po 9 miesiącach od powstania został uznany za najszybciej rozwijającą się witrynę w historii internetu. Polska wersja Pinteresta została opublikowana…
Czytaj dalej
Czym jest Ceneo?  Ceneo jest porównywarką ofert produktowych z różnych sklepów internetowych. Jest miejscem w którym użytkownicy szukają najkorzystniejszej oferty danego przedmiotu. Oferty na Ceneo można wyszukiwać według różnych kryteriów. Najczęściej używanym kryterium jest cena, ale ceneo umożliwia nam również wyszukanie ofert o najlepszej dostępności czy najlepszych opiniach.  Największym atutem…
Czytaj dalej
Od kilku lat nakłady na reklamy programatyczne systematycznie wzrastają. Z wielu analiz wynika, iż mimo niewidocznej na pierwszy rzut oka korzyści, firmy decydują się na inwestowanie, właśnie w ten segment. Bardzo wczesna pozycja w lejku sprzedażowym oraz trudności związane z przypisywaniem konwersji do działań, często potrafią odstraszyć mniejszych graczy, którzy…
Czytaj dalej
Świat mediów społecznościowych nigdy nie stoi w miejscu. Zarówno Facebook jak i Instagram dwoją się i troją, by przyciągnąć uwagę użytkowników i zatrzymać ich przy sobie jak najdłużej. Jakie nowości czekają nas tym razem? Jeszcze do niedawna ciężko byłoby nam sobie wyobrazić media społecznościowe bez tak zwanych lajków. Polubienia były…
Czytaj dalej
Już za kilka dni Google wypuści kolejną aktualizację swojej wyszukiwarki, w której skupi się na doświadczeniach użytkownika w interakcji ze stroną internetową. Czynniki UX będą jednym z głównych aspektów branych pod uwagę przy indeksowaniu i pozycjonowaniu stron w wynikach wyszukiwania. Szybkość ładowania strony, tempo interakcji, optymalizacja mobilna — to tylko…
Czytaj dalej
Rozpoczęcie współpracy z Agencją zawsze wiąże się z dużą ilością ustaleń oraz tak zwanych “technikaliów” dotyczących poszczególnych kanałów. Często zdarza się, że to właśnie sprawy techniczne przysparzają najwięcej problemów lub wręcz opóźniają start kampanii. Jak to wszystko szybko ogarnąć? Dziś przygotowaliśmy dla Was treściwą instrukcję, dzięki której nadawanie dostępów na…
Czytaj dalej