Życzymy Wam spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodziny i przyjaciół, z dala od zgiełku firmowych celów, planów i strategii. Niech ten czas stanie się momentem tyleż prywatnym, co magicznym.
W Nowy Rok zaś niech wszystkie wskaźniki konwersji rosną same, a każde podejmowane inicjatywy kończą się sukcesem.
Członek Zarządu i Dyrektor Kreatywny Yetiza. Zafascynowana typografią zwolenniczka powiedzenia „lepsze wrogiem dobrego”. Lubi stonowane kolory i jednopikselowe linie.
Czy w świecie biznesu jedno słowo może zdziałać cuda? Tak – tym słowem jest nazwa. Nazwa marki, produktu czy nawet linii produktów jest jednym z kluczowych elementów brandingu. Rozpoczynasz lub ...
W marketingu, zwłaszcza cyfrowym, posługujemy się dziesiątkami narzędzi, metryk, komunikatów. Każde z nich zwraca wiele danych, które trudno ze sobą porównać, a sprowadzenie ich do wspólnego mianownika (żeby porównanie było ...
Odkryj potencjał Google Analytics 4 (GA4) i zyskaj pełny wgląd w analizę danych Twojej witryny. Czytając nasz najnowszy artykuł, dowiesz się jakie korzyści niesie ze sobą używanie GA4. Poznasz kluczowe ...
W roku 2024 rosnące koszty reklamy stają się nieodłącznym wyzwaniem dla marketerów korzystających z narzędzi Google Ads. Duże zmiany w systemie reklamowym oraz dynamicznie rozwijający się rynek sprawiają, że walka ...
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę ze swojej odpowiedzialności za tworzenie inkludującego i równego środowiska biznesowego. Rozwój tego światopoglądu pociągnął za sobą także nowy „trend” – stosowania języka inkluzywnego ...
Zrozumienie czynników, które prowadzą do rezygnacji z subskrypcji, jest kluczowe, jeśli chcesz budować grupę lojalnych, zaangażowanych odbiorców. Pozyskanie tej wiedzy pozwoli Ci na przygotowanie i wdrożenie skutecznych strategii. Sprawdź, jakie ...
Jeśli nie masz dużego doświadczenia w projektowaniu, pojęcia takie jak UX mogą być dla Ciebie mylące. Ich znajomość jest jednak absolutnie niezbędna do osiągnięcia wyższego współczynnika konwersji. Na szczęście UX ...
Planujesz uruchomienie witryny internetowej dla swojej firmy lub zastąpienie obecnej nową? Zamierzasz prowadzić kampanie reklamowe, aby przyciągnąć do swojej strony www wartościowych odbiorców? Sprawdź, co jeszcze musisz zrobić, jeśli chcesz ...