Wszystkie artykuły

Anywhere Commerce
Menedżer reklam czy przycisk „promuj post” – co wybrać? Rozwiewamy wątpliwości!
Jeśli prowadzisz fanpage na Facebooku, na pewno nieraz widziałeś niebieski button „Promuj post” pod publikacją. Jest to jedna z możliwości tworzenia reklam, którą proponuje...
2024-08-01
Brand building
Branding zaczyna się od nazwy. Opanuj sztukę budowania silnej marki.
Czy w świecie biznesu jedno słowo może zdziałać cuda? Tak – tym słowem jest nazwa. Nazwa marki, produktu czy nawet linii produktów jest jednym...
2024-07-18
Account Based Marketing
5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje skonsolidowanych danych marketingowych
W marketingu, zwłaszcza cyfrowym, posługujemy się dziesiątkami narzędzi, metryk, komunikatów. Każde z nich zwraca wiele danych, które trudno ze sobą porównać, a sprowadzenie ich...
2024-07-08
Anywhere Commerce
Prowadzisz e-commerce lub budujesz swój sklep? Google Analytics 4 to Twoje must have!
Odkryj potencjał Google Analytics 4 (GA4) i zyskaj pełny wgląd w analizę danych Twojej witryny. Czytając nasz najnowszy artykuł, dowiesz się jakie korzyści niesie...
2024-06-26
Anywhere Commerce
Dlaczego już teraz warto zwiększyć budżety reklamowe w Google Ads?
W roku 2024 rosnące koszty reklamy stają się nieodłącznym wyzwaniem dla marketerów korzystających z narzędzi Google Ads. Duże zmiany w systemie reklamowym oraz dynamicznie...
2024-06-06
Brand building
Odpowiedzialność za słowa, czyli inkluzywność w komunikacji marki
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę ze swojej odpowiedzialności za tworzenie inkludującego i równego środowiska biznesowego. Rozwój tego światopoglądu pociągnął za sobą także...
2024-05-23
Brand building
Anywhere Commerce
Dlaczego subskrybenci się wypisują i jak temu zaradzić?
Zrozumienie czynników, które prowadzą do rezygnacji z subskrypcji, jest kluczowe, jeśli chcesz budować grupę lojalnych, zaangażowanych odbiorców. Pozyskanie tej wiedzy pozwoli Ci na przygotowanie...
2024-05-14
Anywhere Commerce
HOT OR NOT, czyli 5 podstawowych zasad projektowania doświadczeń użytkownika (UX)
Jeśli nie masz dużego doświadczenia w projektowaniu, pojęcia takie jak UX mogą być dla Ciebie mylące. Ich znajomość jest jednak absolutnie niezbędna do osiągnięcia...
2024-04-19
Anywhere Commerce
Analityka na nowej stronie internetowej. O czym musisz pamiętać?
Planujesz uruchomienie witryny internetowej dla swojej firmy lub zastąpienie obecnej nową? Zamierzasz prowadzić kampanie reklamowe, aby przyciągnąć do swojej strony www wartościowych odbiorców? Sprawdź,...
2024-04-04
Anywhere Commerce
CUX – polski startup vs. Hotjar. Jest się czym chwalić!
CUX.io to nowoczesne i wszechstronne narzędzie analityki internetowej, które wywołało poruszenie na arenie międzynarodowej. To zasługa jego wyjątkowej funkcji UX Automation, która obecnie pozostaje...
2024-02-29