#YETIZTEAM

Katarzyna Góraj

Senior Digital Analyst

Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w social listeningu, po czym doszczętnie przepadła w świecie badań. W Yetiz zajmuje się wdrażaniem narzędzi marketingowych na strony www, dba o jakość pomiarów i przeprowadza zaawansowane analizy danych. Żaden szczegół nie umknie jej uwadze!

Artykuły

Anywhere Commerce
Masz problem w swoim e-commerce? Analiza danych pomoże Ci skutecznie go rozwiązać!
W swoim e-commerce zmagasz się z niską retencją lub małą liczbą zakupów przy dużym ruchu? To tylko dwa z wielu problemów, w rozwiązaniu których…
2024-08-20
Anywhere Commerce
Prowadzisz e-commerce lub budujesz swój sklep? Google Analytics 4 to Twoje must have!
Odkryj potencjał Google Analytics 4 (GA4) i zyskaj pełny wgląd w analizę danych Twojej witryny. Czytając nasz najnowszy artykuł, dowiesz się jakie korzyści niesie…
2024-06-26
Anywhere Commerce
Analityka na nowej stronie internetowej. O czym musisz pamiętać?
Planujesz uruchomienie witryny internetowej dla swojej firmy lub zastąpienie obecnej nową? Zamierzasz prowadzić kampanie reklamowe, aby przyciągnąć do swojej strony www wartościowych odbiorców? Sprawdź,…
2024-04-04
Anywhere Commerce
10 heurystyk Nielsena. Jak zwiększyć sprzedaż, wprowadzając zmiany na stronie?
Dobrze zaprojektowana witryna to taka, w której użytkownik realizuje konkretne zadania, np. przesłanie formularza kontaktowego czy dokonanie zakupu. Często zdarza się jednak, że pomimo…
2024-02-12
Anywhere Commerce
Google Consent Mode V2 – cyfrowy gigant wprowadza zmiany. Sprawdź, co musisz zrobić, by nie stracić kluczowych możliwości reklamowych w Google Ads!
W grudniu zrobiło się głośno o nowej wersji Google Consent Mode V2 (GCM V2). Teraz przyszedł czas na jej poprawne wdrożenie. Z naszego artykułu…
2024-01-11
Anywhere Commerce
Jak przekuć dane w działanie? Ulepszaj witrynę i zwiększaj konwersję dzięki actionable insights
Większość działań, które użytkownicy podejmują w Twojej witrynie, możesz mierzyć, co niesie za sobą dużą wartość dla Twojego biznesu. Dzięki danym dotyczącym zachowań internautów…
2023-11-14
Anywhere Commerce
Raporty GA4 – analizuj, twórz, eksploruj!
Świeżo upieczeni użytkownicy GA4 często narzekają na „zbyt ubogi panel raportowy” względem GA3. Czy nie dostrzegają jednak niesamowitego potencjału, jaki drzemie w GA4? W…
2023-09-19
Anywhere Commerce
Najczęstsze problemy użytkowników po przesiadce na Google Analytics 4
Minęło już kilka tygodni odkąd Universal Analytics (GA3) przestał procesować nowe dane, a jego dotychczasowi entuzjaści musieli przejść na nową wersję usługi lub poszukać…
2023-08-02
Anywhere Commerce
Jak zwiększyć ilość i dokładność danych o Twoich odbiorcach w GA4?
Tworząc usługę Google Analytics 4, warto zajrzeć we wszystkie możliwe zakamarki panelu. Znajdziesz tam kilka ustawień, o które należy zadbać ze szczególną troską. Są…
2023-07-03
Brand building
Social listening – wciąż niedoceniany przepis na sukces Twojej marki w sieci
Chcąc pozyskać wiedzę na temat swoich odbiorców czy trendów w branży, często sięgamy po bardzo drogie badania fokusowe lub CATI/CAWI (badania ankietowe przeprowadzane za…
2022-12-12