Wszystkie artykuły

Anywhere Commerce
Czym jest CPC, CTR, itp.? Czyli mały słownik popularnych skrótów
Pracownicy agencji marketingowych przygotowując raporty z kampanii internetowych przeważnie używają specjalistycznych terminów i skrótów, które wydają się im na tyle oczywiste, że nie widzą...
2016-11-18
Anywhere Commerce
4 rzeczy, o których trzeba pamiętać tworząc kampanie na Facebooku
Facebook to coraz popularniejsze miejsce działań marketingowych. Kampanie reklamowe prowadzone za pomocą tego kanału mogą być bardzo skuteczne i przynosić spore zyski. Żeby jednak...
2016-08-11
Anywhere Commerce
5 sposobów na dobry Landing Page
Strona docelowa, jak nazywalibyśmy ją w języku polskim, jako termin nie przyjęła się niestety. Żaden z naszych Klientów nigdy nie użył tego sformułowania. Wiem....
2016-07-27
Brand building
Czy mamy coś ważnego do powiedzenia?
Już w 2010r. Eric Schmidt (jeden z założycieli Google) ocenił, że co 2 dni ludzkość produkuje tyle informacji ile wytworzyła łącznie do 2003r. Od...
2016-07-12
Anywhere Commerce
Nowości ze świata Google – Analytics 360 i AdWords
Nie dalej niż 2 dni temu Google ogłosił duże zmiany. Mowa o AdWords, które z okazji 15 urodzin czeka solidna przebudowa. Z dość enigmatycznych...
2016-03-31
Anywhere Commerce
Naszych klientów zamiary
Coraz trudniej jest się przebić z komunikatem w morzu informacji i ofert. Odnosząc to do reklamy, o ile nie oferujemy unikalnego produktu na rynku...
2015-12-23
Brand building
Magia świąt
Zbliżają się święta – dla wielu branż związanych z handlem czas żniw – najlepszy moment w roku, gdy konsumenci kupują więcej, szybciej i nie...
2015-11-26
Anywhere Commerce
Czy warto reklamować się na smartfonach?
Reklama w „mobile”? To nie dla mnie! Często słyszymy opinie o słabej skuteczności reklam na urządzeniach mobilnych. Czy jednak warto zupełnie skreślić kanały komunikacji...
2015-11-19
Anywhere Commerce
Dbaj o jakość danych w Google Analytics
Czy zauważyliście ostatnio na swoich kontach Google Analytics jakieś dziwne źródła ruchu? A może nagle wzrosła ilość wizyt bezpośrednich? Niestety nie zawsze jest się...
2015-09-03
Anywhere Commerce
O czym mówi współczynnik odrzuceń?
Praktycznie wszyscy internetowi przedsiębiorcy używają Google Analytics. I bardzo dobrze! Jednym z kilku podstawowych mierników w nim prezentowanych jest "współczynnik odrzuceń". Często otrzymujemy więc...
2015-08-20